تشریح نخستین دوره جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند

یزد ( پانا ) -–تشریح نخستین دوره جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند در بستر شاد در استودیو هم آورد آموزش و پرورش ناحیه یک یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تشریح نخستین دوره جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد گفت: تمامی انتظارات و اهداف درباره نخستین دوره جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند در بخشنامه ارسالی به مدارس بیان شده است. این جشنواره اولین سال است که ویژه معلمان زیر نظر وزارت آموزش و پرورش اجرا می شود و دبیرخانه این جشنواره در استان فارس است.

محمد معینی افزود: معلمان هنرمند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه معرفی، هدف و ضرورت اجرای این طرح و همچنین شرایط و نحوه ارسال آثار به سایت www.artistteachers.ir مراجعه کنند.

وی بیان کرد: همکاران هنرمند استان یزد که علاقه مند به شرکت در این جشنواره هستند و تمایل دارند ضبط و ارسال آثار آنها توسط استودیو هم آورد آموزش و پرورش ناحیه یک انجام شود می توانند در سایت n1yazdedu.ir از طریق فرمهای الکترونیکی ثبت نام کنند.

معینی با بیان اهمیت نقش هنر در تمام ابعاد مختلف وجودی انسانها از جمله نقش هنر در مسائل تربیتی، ایجاد آرامش، ایجاد خلاقیت و اعتماد به نفس و تربیت فردی و اجتماعی عنوان کرد: هنر یکی از کارآمدترین و موثرترین ابزار و روشهای تربیت است و نقش اصلی ما به عنوان متولیان تعلیم و تربیت این است که یک قالب و یک پوششی برای آنچه که اسم آن را پرورش گذاشته ایم انتخاب کنیم تا تربیت درست اتفاق بیافتد و برای اینکه یادگیری در سطح عمیقی شکل بگیرد باید یک سر و سامانی به شیوه های یادگیریمان بدهیم که قالب هنر بهترین لباس برای روشهای یاددهی و یادگیری ماست.

وی افزود: هدف اصلی نظام تعلیم و تربیت این است که فرزندانی را تربیت کنیم تا بتوانند آینده خود و جامعه خود را بسازند و باعث تربیت و رشد همه جانبه فرزندان خود شوند.

در پایان محمد معینی با توجه به اهمیت و تاثیر الگوپذیری دانش آموزان از معلمان و همکاران هنری خواست تا در این جشنواره حضور حداکثری داشته باشند تا علاوه بر نمایان شدن اثرات هنری خود باعث جذب، مشارکت و استقبال بیشتر دانش آموزان در زمینه های هنری شوند.

خبرنگار: فخرالسادات دشمه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار