پویش قرن‌ها دوستی برگزار می‌شود

تهران (پانا) -  مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، می‌گوید به منظور حضور موثر در بازار گردشگری چین، پویش قرنها دوستی؛ سومین عید بهاره چینی‌ها در ایران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۴۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
پویش قرن‌ها دوستی برگزار می‌شود

به گزارش روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، محمد قاسمی، گفت: معاونت گردشگری به منظور حضور مستمر و موثر در بازار گردشگری چین و همچنین زنده نگه داشتن نام ایران در حافظه بازار بزرگ این کشور با بیش از صد و هفتاد میلیون گردشگر خروجی برای دوران پسا کرونا، در حال برگزاری کمپین قرن ها دوستی؛ سومین عید بهار چینی­ ها در ایران در بازه زمانی ۲۴ بهمن الی ۹ اسفند سال جاری همزمان با عید بهاره چینی به صورت مجازی است.

وی با بیان این خبر گفت: فعالیت‌های مربوط به این پویش در چندین گام صورت پذیرفت. در گام نخست، از استان‌های مقصد گردشگران چینی خواسته شد تا محتوای تبلیغاتی خود را متناسب با علایق و سلایق چینی‌ها و بر اساس راهنماهای فنی ابلاغی در قالب عکس، کلیپ و متن آماده و به معاونت گردشگری وزارتخانه ارسال کنند.

او افزود: در گام دوم، آثار تولیدی از نظر تکنیکی و محتوایی ارزیابی و صحت‌سنجی شد و آنهایی که شرایط فنی لازم را احراز کردند در زمینه متن و روایت توسط کارشناسان یک شرکت دو ملیتی ایرانی- چینی مورد تطبیق و ویرایش ترجمه‌ای و زبانشناختی قرار گرفتند.

قاسمی ادامه داد: در گام بعدی، انواع محتوای نهایی شده بهمراه پیام تبریک وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به زبان چینی در سایت جامع گردشگری کشور موسوم به «ویزیت ایران» زیر نظر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بارگذاری شد.

مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری اضافه کرد: در مرحله آخر، لینک مربوطه در سطح وسیعی به وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، تشکل­ های حرفه‌ای گردشگری، نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در چین، رایزنی‌های فرهنگی کشور و سایر گروه‌های فعال گردشگری اطلاع‌رسانی شد و از آنها خواسته شد تا نسبت به بارگذاری لینک مذکور در فضای مجازی تحت اختیار، استفاده از محتوای تولیدی در سایر فعالیت­‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی مناسب پیرامون کمپین مذکور به بخش خصوصی کشور چین اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار