خبرگزاری پانا در انعکاس خبرهای تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی بسیار موفق است

بوشهر(پانا)- مدیر کل تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت خبرنگاران پانا سرمایه های آینده جامعه هستند که با یادگیری و کسب دانش و مهارتهای اجتماعی می توانند ضمن شکوفایی استعدادها و توانایی های خود بر آگاهی مخاطبان بیفزایند .

کد مطلب: ۱۱۶۴۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا در انعکاس خبرهای تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی  بسیار موفق است

محمد جعفری در گفتگو با پانا اظهار کرد: خبرنگاران پانا سرمایه های آینده جامعه هستند که با یادگیری و کسب دانش و مهارتهای اجتماعی می توانند ضمن شکوفایی استعدادها و توانایی های خود بر آگاهی مخاطبان بیفزایند.

او افزود: خبرگزاری پانا در انعکاس خبرهای تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی بسیار موفق است .

جعفری تاکید کرد: در نظام آموزش و پرورش ، سلامت دانش آموزان بسیار حائز اهمیت است . از این رو طرح کوچ در تمام پایه ها با شناسایی دانش آموزان دارای لاغری مفرط و چاقی بیش از حد در آموزش و پرورش اجرایی شده است تا مداخله های بموقع صورت گیرد و به موقع نیاز های دانش آموزان پاسخ داده شود .

او ادامه داد : در شرایط ویژه کرونایی تفاهم نامه ای با وزارت بهداشت منعقد شده است تا دانش آموزان خیلی لاغر و خیلی چاق به مراکز جامعه سلامت ارجاع داده شوند و علت های آن از جمله تغذیه نامناسب و عدم تحرک مشخص شود و با آموزش های لازم با مشارکت مدیران ، معلمان و والدین این طرح به اهداف خود دست یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار