معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

مراحل فرآیند جذب نیروهای استخدام پیمانی در سال 1399

تهران (پانا) - معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: مراحل فرایند جذب نیروهای استخدام پیمانی از 18 بهمن ماه آغاز شده و تا هشتم اسفند ماه ادامه خواهد یافت .

کد مطلب: ۱۱۶۴۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مراحل فرآیند جذب نیروهای استخدام پیمانی در سال 1399

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه آموزش و پرورش استان تهران در خصوص فرآیند جذب نیروهای استخدام پیمانی سال 1399 وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش از تاریخ 1399/11/18 فرآیند رسمی مراحل تشکیل پرونده، معاینات پزشکی و مصاحبه پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران آغاز شد.

او خاطرنشان کرد: پیش از شروع این فرآیند جلسات هماهنگی متعددی با همکاران مدیریت منابع انسانی و امور اداری، تیم معاینات پزشکی، دانشگاه فرهنگیان زینبیه، دانشگاه عترت و دانشگاه شهید رجائی در خصوص نحوه اقدام، انجام پذیرفت .

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: اطلاع رسانی از طریق سامانه اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران teo و ارسال پیامک به تمامی پذیرفته‌شدگان از اقدامات بعدی این فرآیند بود که در موعد مقرر صورت گرفت.

بهارلو بیان کرد: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی وزارت متبوع در تاریخ 8 اسفند ماه سال جاری فرآیند تشکیل پرونده، معاینات پزشکی و مصاحبه پایان می‌پذیرد و نتایج نهایی مصاحبه در سامانه سازمان سنجش کشور ثبت و پس از پردازش با نمرات آزمون علمی، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی از طریق سازمان سنجش کشور اطلاع‌رسانی خواهد شد .

این مقام مسئول از داوطلبان خواست برای جلوگیری از ازدحام مراجعه‌کنندگان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها در زمان مشخص شده برای انجام امور مربوطه حضور داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار