معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

نشست مدیران دارالقرآن‌ها با توسعه دانش حرفه‌ای و استفاده از فناوری‌های نوین

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از حضور مدیران دارالقرآن‌های استان در بزرگترین گردهمایی مجازی مسئولین قرآنی سراسر کشور با موضوع توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌ها در بستر برنامه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست مدیران دارالقرآن‌ها با توسعه دانش حرفه‌ای و استفاده از فناوری‌های نوین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور و وجود ویروس کووید19، برگزاری این دوره از جلسات توانمندسازی می‌تواند گام مؤثری در توانمندسازی مدیران و ارتقا کارایی دارالقرآن‌ها باشد.

او افزود: آموزش سواد رسانه‌ای و کاربرد رایانه در فضای مجازی، آموزش فنون و مهارت‌های استفاده از شبکه شاد، هم اندیشی با رویکرد تجربه گردانی مدیران موفق، تبین اهداف عملیاتی سند تحول بنیادین و پرسش و پاسخ با مسئولین از جمله اهداف برگزاری این دوره است.

هاشمی یادآور شد: این دوره در بستر شبکه آموزش دانش‌آموزان (شاد) برگزار و از اساتید مجرب در حوزه‌های مختلف استفاده شده است و در پایان گواهی ضمن خدمت پایان دوره به مدیران دارالقرآن‌ها اهدا خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: از ابتکارات مهم پنجمین دوره آموزشی توانمند‌سازی مدیران مراکز دارالقرآن سراسر کشور، معرفی رابطین و کانال تخصصی مراکز دارالقرآن الکریم و همچنین رونمایی از تمبر و کتاب های سطح ۳ و ۴ مراکز دارالقرآن الکریم خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار