معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

استفاده از ظرفیت شهرک‌های صنعتی، کارگاه‌ها و شرکت ها در شناسایی و جذب افراد بی سواد

تهران (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت شناسایی و هدایت بی‌سوادان و معرفی آنها به آموزش و پرورش از سوی همه اقشار جامعه، افراد و ارگان ها باید بعنوان وظیفه و بصورت یک رفتار مطلوب جهت ریشه کنی بی سوادی رواج یابد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت شهرک‌های صنعتی، کارگاه‌ها و شرکت ها در شناسایی و جذب افراد بی سواد

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، عربعلی زینالی معاون سوادآموزی در جمع اعضای شورای پشتیبانی این استان با تشریح و تبیین فعالیت معاونت سوادآموزی، گزارشی از عملکرد معاونت در سال جاری بیان کرد.

او گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص موجود تعداد ثبت نام شدگان در سامانه 8 هزار و چهارصد و هفتاد و هشت نفراست که با در نظر گرفتن حجم فعالیت‌های مکمل بیش از 16 هزار نفر تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

زینالی اولویت استان را توجه ویژه به مراکز یادگیری محلی در شهرستان‌ها دانست و استفاده از ظرفیت شهرک‌های صنعتی و قرار دادن مشوق هایی برای جذب کارگران بیسواد از سوی استانداری را خواستار شد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران توسعه مراکز یادگیری محلی در راستای جذب بیسوادی و کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی را از دیگر اولویت‌های استان دانست و تبدیل مراکز یادگیری محلی از 5 مرکز به 11 مرکز را از اهداف این استان و معاونت سوادآموزی برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار