رئیس اداره حقوقی،املاک و حمایت قضایی اعلام کرد :

حل وفصل مشکلات حقوقی املاک آموزش و پرورش نیازمند همکاری همه مسئولین استانی است

تهران (پانا) - رئیس اداره حقوقی،املاک و حمایت قضایی آموزش و پرورش شهرستانهای تهران گفت بیش از 180 هزار میلیارد تومان آمار دعاوی ملکی مطروحه در سال 99 بوده که له دستگاه آموزش و پرورش حکم صادر شده است.

کد مطلب: ۱۱۶۴۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
حل وفصل مشکلات حقوقی املاک آموزش و پرورش نیازمند همکاری همه مسئولین استانی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رفیق مصطفایی ادامه داد: از طرف دیگر 43 حکم قطعی علیه دستگاه اجرایی صادر شده که 22 مورد آن حل و فصل گردیده است و ادامه داد، آورده مالی نتیجه اقدامات حل و فصل و اجرای رای قطعی در شهرستان‌های اسلامشهر، قرچک، ملارد، پاکدشت، شهریار و رباط کریم بیش از 340 هزار میلیارد تومان است .

رئیس اداره حقوقی، املاک و حمایت قضایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: ضرورت واگذاری قطعی املاک واگذار شده توسط دستگاه‌های اجرایی، تعیین تکلیف املاک درید و تصرف آموزش و پرورش که سایر نهادها مدعی مالکیت آنها هستند، ضرورت تأمین اعتبار جهت مستند سازی املاک از اقدامات پیشگیرانه در این موضوع است.

مصطفایی بیان کرد: اعمال حقوقی پسینی در این موضوع نیز شامل درخواست تأمین اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه طی فرآیند سه ساله، تصویب ضرورت همکاری مدیریت شهری در تعیین عوض و معوض بالاخص با تاکید بر استفاده از ظرفیت تغییر کاربری تمام یا بخشی از فضا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار