مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران :

جامعه باسوادتر، امن‌تر است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد جامعه با شهروندان با سواد قطعا جامعه با کیفیت‌تری خواهد بود و جامعه‌ای که بی‌سوادان در آن زیاد شوند جامعه خیلی امنی نخواهد بود و نادانسته‌های انسان می‌تواند آسیب‌های فراونی برای جامعه داشته باشد .

کد مطلب: ۱۱۶۴۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
جامعه باسوادتر، امن‌تر است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان تهران، محمدصیدلو گفت: در کلاس درس دانش‌آموزان باید حضور هم را درک کنند و ا‌‌ن‌شاءالله با واکسیناسیون در سال آینده کلاس‌های حضوری به شکل قبل از کرونا را تجربه کنیم .

او تاکید کرد: تفاوت شهرستان‌های استان تهران با سایر استان‌ها این است که درشهرستان‌های استان تهران تعداد دانش‌آموزان سیر صعودی دارد.

صیدلو تصریح کرد: با توجه به این سیر صعودی اگر سرعت به روز رسانی امکانات با افزایش جمعیت دانش‌آموزی و ساخت و ساز متناسب نباشد ،در خدمت رسانی به دانش‌آموزان دچار مشکل خواهیم شد و اگر همراهی مسئولین سایر دستگاه‌ها در مسائل عمرانی و ساخت و سازنبود کارما بسیار سخت می‌شد و نمی‌توانستیم به خوبی به مسائل تخصصی خود که امر تعلیم و تربیت است بپردازیم.

او افزود: با توجه به شرایط خاص استان تهران تلاش می‌کنیم خدماتی که باید به مردم ارائه دهیم که مهم‌ترین آن آموزش فرزندان است از کیفیت خوبی برخوردار باشد .

این مقام مسئول در آموزش و پرورش اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف همکاری لازم برای معرفی افراد بیسواد به استان را داشتند و ما ضمن اینکه ازهمه مسئولان علی‌الخصوص از مدیر کل محترم ثبت احوال استان قدردانی می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار