خوزستانی‌ها بیشترین تبلت را به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند

تهران (پانا) - معاون وزیر و جانشین وزیر در طرح هدایت با بیان اینکه استان خوزستان بالاترین آمار اهدای تبلت به دانش آموزان مناطق کم برخوردار را دارد؛ خاطرنشان کرد این استان تاکنون ۳۲ هزار و ۶۰۰ تبلت به دانش آموزان اهدا کرده است.

کد مطلب: ۱۱۶۴۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
خوزستانی‌ها بیشترین تبلت را به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه ۹۹ در مراسم نمادین اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند شهرستان آبادان اظهار کرد:۳۰ درصد دانش‌آموزان امکان اتصال به شبکه شاد به دلیل عدم دسترسی به اینترنت و یا تجهیزات هوشمند آموزشی را ندارند و باید با بسیج امکانات، دسترسی این دانش‌آموزان به شبکه شاد فراهم شود.

جانشین وزیر آموزش‌وپرورش در طرح هدایت با بیان اینکه امروزه تبلت حکم یک مدرسه، یک کلاس، یک آزمایشگاه و یک کتابخانه را دارد، گفت: در قالب طرح هدایت تاکنون ۲۰۵ هزار تبلت به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار برخوردار سراسر کشور اهدا شده است و تفاهم نامه یک میلیون تبلت دیگر نیز امضا شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش خوزستان تاکنون پیشتاز "اهدای تبلت" در کشور بوده است؛ توضیح داد: این استان با اهدای ۳۲ هزار و ۶۰۰ تبلت توانسته است بیشترین تعداد تبلت را در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان توزیع کند که شایسته تقدیر و تشکر است.

حسینی در پایان یادآور شد: در طرح از خشت تا بهشت ۳ مدرسه ویژه دانش آموزان استثنایی در استان خوزستان ساخته خواهد شد تا قدمی بزرگ در راستای ارتقای شاخص فضای آموزشی در استان برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار