سرهنگ علیزاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان شد

بهارستان (پانا) -صبح امروز با حضور فرمانده انتظامی غرب استان تهران سرهنگ علیزاده به عنوان رئیس پلیس شهرستان بهارستان معارفه شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
سرهنگ علیزاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان شد

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان ‌بهارستان در آئین تودیع و معارفه رئیس ‌پلیس شهرستان ‌بهارستان نقش امنیت در جامعه را بسیار مهم دانست و گفت: امروزه امنیت در تمام شئون زندگی مردم نقش‌آفرینی می کند و اگر این امنیت وجود نداشت زندگی شهروندان مختل می شد و موجب نارضایتی مردم می شد و تامین ‌امنیت در جامعه نیازمند تعامل تمامی ادارات متولی است و اگر این تعامل بین ناجا و ادارات مطلوب نباشد ایجاد امنیت در جامعه نتیجه بخش نخواهد بود.

او گفت: با توجه به این که زیرساخت‌های شهرستان بهارستان متناسب با جمعیت بهارستان نیست و جز مناطق کم‌تر توسعه یافته در استان تهران است و از جمله این کمبودها در حوزه نیروی انتظامی است که با توجه به این کمبودها نیروی‌انتظامی با تمام ظرفیت خود امنیت را درجامعه برقرار می کنند. با حمایت‌های دولت و مسئولین شهرستان در تلاشیم تا این کمبودها را در این حوزه و سایر بخش های دیگر جبران کنیم تا به استانداردهای لازم دست پیدا کنیم.

فرمانده نیروی ‌انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: نیروی‌انتظامی نقش موثری در تامین امنیت جامعه دارد و با توجه به این که امکانات نیروی انتظامی نسبت به جمعیت شهرستان بهارستان محدود است اما با این وجود ناجا همواره با تلاش‌های مستمر و شبانه روزی در تامین امنیت بخشی از این کمبودها را جبران کرده و با کم‌ترین امکانات بهترین عملکرد را داشته و با حضور به موقع خود در صحنه‌های گوناگون از نظام و ارزش‌های آن به بهترین شکل ممکن دفاع کرده است.

امام جمعه بخش گلستان نیروهای نظامی را دژ استوار مردم در برابر دشمنان دانست و گفت: با توجه به فرمایشات امیرالمومنین نیروهای مسلح سربازان به اذن خدا، دژ مردم و مایه عزت دین و امنیت اند. از این حدیث می توان دریافت کرد که در اولین مرحله ایشان نیروهای مسلح را دژ محکم مردم دانسته که نشان می دهد نیروهای مسلح در خدمت مردم و حافظ منافع آنها هستند.

خبرنگار: محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار