با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت؛

نشست تخصصی معاونین آموزش ابتدایی استان های شمالغرب کشور در تبریز برگزار شد

تبریز(پانا) - نشست تخصصی معاونین آموزش ابتدایی استان های شمالغرب کشور با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش صبح امروز به میزبانی استان آذربایجان شرقی در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست تخصصی معاونین آموزش ابتدایی استان های شمالغرب کشور در تبریز برگزار شد

جعفر پاشایی در این نشست تخصصی گفت: امروز 29 بهمن سالروز قیام مردم تبریز را گرامی می داریم و در دیدار ویدئوکنفرانس مقام معظم رهبری با مردم استان صحبت خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به بیان اینکه از مجموعه های منسجم و پرکار در سطح کشور آموزش ابتدایی است، یادآور شد: در شرایط کرونایی حوزه ابتدایی کارنامه‌ای متفاوت و درخشان دارد.

وی با اشاره به اینکه در اطلس دسترسی دانش آموزان به خدمات آموزشی، یکی از بخشهای موفق حوزه ابتدایی است، تاکید کرد: به جهت جامعه هدف حوزه ابتدایی نمی توان کارهای سایر پایه های بالاتر را به راحتی در حوزه ابتدایی عملیاتی کرد.

پاشایی افزود: آذربایجان شرقی علیرغم همه محدودیت های منابع مالی، کارهای بزرگی از جمله طرح یاریگران آموزش و طرح سنجش گران و تولید محتواهای آموزشی انجام گرفته است .

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان خاطرنشان شد: بیش از 1800 نفر داوطلبانه در طرح یاریگران آموزش پیگیری آموزش دانش آموز محروم از دسترسی به امکانات آموزشی و پرورشی شدند.

پاشایی در پایان گفت: بحث نظارت بالینی و تولید محتوا و پوشش بیش از 73 هزار نوآموز در بحث آموزش مجازی رایگان؛ گامهای ارزشمندی در این حوزه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار