رهبر انقلاب در سالروز قیام ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ در دیدار با جمعی از مردم آذربایجان شرقی؛

حرف و وعده خوب زیاد شنیده‌ایم، این دفعه فقط «عمل» ملاک است

انتخابات در کشور ما یک فرصت بسیار بزرگ است که نباید آن را از دست داد/ تبریز دو ویژگی هویتی ثابت داشته است، یکی دلبستگی عمیق به اسلام و دیگری غیرت شدید نسبت به ایران

تهران (پانا) - رهبر انقلاب اسلامی به‌ مناسبت سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز در سال۱۳۵۶، از طریق ارتباط تصویری با مردم آذربایجان شرقی دیدار کردند و درباره برجام تاکید کردند ما حرف و وعده خوب زیاد شنیده‌ایم که ضد آن عمل شده است. این دفعه فقط «عمل» ملاک است.

کد مطلب: ۱۱۶۴۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
حرف و وعده خوب زیاد شنیده‌ایم، این دفعه فقط «عمل» ملاک است

این دیدار که هم‌‌اکنون در حال برگزاری است به صورت زنده از شبکه‌‌های سراسری «ایران» و «انقلاب» صدا و شبکه‌های یک و خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

گزیده سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به شرح زیر است:

* به مردم عزیز تبریز و آذربایجان سلام و تهیت عرض میکنم و روز تاریخی و فراموش نشدنی ۲۹ بهمن که امسال متاسفانه اینگونه برگزار می‌شود را گرامی می‌دارم.

* حلول ماه رجب را به همه شما عزیزان و عموم مردم تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم از برکات معنوی این ماه همه بهره ببرند. در این ماه اجتماعات عبادی وجود ندارد، ولی در منازل از دعاهای رجب غفلت نشود.

* حادثه۲۹ بهمن۵۶ حادثه پرافتخار و مهم و مایه افتخار مردم تبریز است، اما افتخارات تبریز به امثال این کار جهادی محدود نمی‌شود و دامنه افتخارات این شهر گسترده‌تر است. در علم، هنر و سیاست منطقه آذربایجان و تبریز نخبه‌پرور است. مرحوم شهریار یک نمونه شاعر تبریز است ولی نمونه‌های زیادی وجود دارند.

آذربایجان، منطقه جریان‌سازی در تحولات سیاسی و تاریخی بوده است. از دوره فتوای تحریم تنباکو مرحوم شیرازی و در مشروطه همینطور بوده، آذربایجان دژ استوار ایران در برابر تجاوز دشمنان بوده است. اگر مقاومت آذربایجان و تبریز نبود، تعرضات شوروی به داخل کشور کشیده می‌شد.

* تبریز دو ویژگی هویتی ثابت داشته است، یکی دلبستگی عمیق به اسلام و دیگری غیرت شدید نسبت به ایران، تبریز در برابر تجزیه‌طلبی ایستاده است.

مقام معظم رهبری با اشاره به انتخابات سال آینده فرمودند: انتخابات در کشور ما یک فرصت بسیار بزرگ است که نباید آن را از دست داد. مخالفان جمهوری اسلامی نمی‌خواهند ملت از این امکان استفاده کند و دشمنان همواره نزدیک به انتخابات از دخالت و مهندسی می‌گویند تا مردم را دلسرد کنند.

ایشان درباره برجام نیز تاکید کردند: ما حرف و وعده خوب زیاد شنیده‌ایم که ضد آن عمل شده است. این دفعه فقط «عمل» ملاک است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار