دعوت مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از معلمان هنرمند، جهت مشارکت در اولین دوره جشنواره معلمان هنرمند

شهرری(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از معلمان هنرمند جهت مشارکت در اولین دوره جشنواره معلمان هنرمند دعوت کرد و گفت: امید است با حضور گسترده معلمان هنرمند ناحیه یک ری، در نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند، در سطح کشور شاهد اتفاقات خوب و تأثیر‌گذاری در این حوزه باشیم.

کد مطلب: ۱۱۶۴۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
دعوت مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از معلمان هنرمند، جهت مشارکت در اولین دوره جشنواره معلمان هنرمند

محسن نوروزیان، با اشاره به اهمیت برگزاری اولین دوره جشنواره معلمان هنرمند در گفتگو با پانا گفت: این جشنواره با بهره‌مندی از ظرفیت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و فرایندهای شناسایی و معرفی نخبگان و استعدادهای برتر هنری، با تأکید بر تقویت نقش تربیتی و مشارکت مؤثر معلمان و رویکرد‌های نوین، به منظور شناسایی توانمندی‌های بی‌نظیر جامعه فرهنگی و هنری معلمان، تلاشی برای تسهیل مقدمات ارائه آثار فاخر فرهنگی و هنری معلمان به عنوان محصولات قابل استفاده برگزار می‌شود.
او همچنین افزود: ما در سطح منطقه شهرری از معلمان توانمند و هنرمندی برخوردار هستیم که این جشنواره به شناسایی آنها کمک خواهد کرد و فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و هنر این هنرمندان آنان است.
نوروزیان در دعوت از معلمان هنرمند این ناحیه گفت: امید است با حضور گسترده معلمان هنرمند ناحیه یک ری، در نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند، در سطح کشور شاهد اتفاقات خوب و تأثیر‌گذاری در این حوزه باشیم.


خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار