یک دبیر دبیرستان ناحیه یک شهرری:

تدریس غیرحضوری دانش‌آموزان را دچار چالش کرده، اما در شرایط فعلی ناگزیر هستیم

شهرری(پانا)- دبیر دبیرستان ایثار ناحیه یک شهرری تاکید کرد تدریس آنلاین برای دبیران سخت نیست، اما دانش‌آموزان را دچار چالش کرده است.

کد مطلب: ۱۱۶۴۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تدریس غیرحضوری دانش‌آموزان را دچار چالش کرده، اما در شرایط  فعلی ناگزیر هستیم

زهرا مهدوی، ضمن مقایسه تدریس غیر‌حضوری و‌ حضوری در گفت و گو با پانا اظهار کرد: در این شرایط هیچ لزوم و ضرورتی ندارد که دانش‌آموزان در مدرسه حضور داشته باشند، اما تدریس بصورت حضوری مفیدتر و تاثیرگذار‌تر است. ما به دلیل شیوع بیماری کرونا ناچار هستیم که فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنیم و در خانه بمانیم، اما یادگیری دانش‌آموزان در کلاس‌های حضوری دو برابر می‌شود که در شرایط فعلی ناگزیر به برگزاری کلاس‌ها بصورت غیرحضوری هستیم.
مهدوی با تاکید به اینکه با غیر‌حضوری شدن مدارس کلاس درس تعطیل نشده است افزود: در این شرایط خاص فقط باید فاصله اجتماعی، ماندن در خانه و تدریس به صورت آنلاین را رعایت کنیم تا به امید خدا بیماری کرونا را شکست دهیم.
این دبیر رشته نقشه‌کشی دبیرستان افزود: این ویروس باعث شد تا مردم در خانه‌ها بمانند و دچار افسردگی شوند، کمتر تحرک کنند، از دوستان خود دور شوند و به روابط اجتماعی لطمه زیادی وارد کرد. بنابراین اگر خود و عزیزانمان را دوست داریم لازم است نکات سلامت روان را رعایت کنیم تا زندگی سالم‌تر و راحت‌تری داشته باشیم.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار