امید آفرینی در جامعه، اصلی ترین نقش رسانه در شرایط کرونا است

رشت ( پانا) -  جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج، نقش رسانه‌ها در شرایط کرونایی را امید آفرینی در جامعه عنوان کرد و گفت روحیه بخشی به مردم با رویکرد کاهش استرس باید مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
امید آفرینی در جامعه، اصلی ترین نقش رسانه در شرایط کرونا است

حسن حبیبی در حضور رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به فعالیت های ستودنی این رسانه در حوزه آگاهی بخش و اطلاع رسانی در حوزه های مختلف به افراد جامعه، بویژه کرونا اظهار کرد: رسانه‌ها نقش موثری برای کاهش اضطراب مردم در بحران کرونا ایفا کردند.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در جهت دهی افکار عمومی جامعه گفت: نقش رسانه ها در جهت دهی فکری، فرهنگی و ساختار هویت ملت ها و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه بسیار مهم و تضمین کننده است.

حبیبی، نقش رسانه‌ها در شرایط کرونایی را امید آفرینی در جامعه عنوان کرد و گفت: روحیه بخشی به مردم با رویکرد کاهش استرس باید مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور اقشار با بیان اینکه خدامحوری و انصاف در کار از ویژگی های بارز اصحاب رسانه است، تصریح کرد: باید با رویکردی امیدوارانه به مسائل و کارهایی که انجام شده است پرداخت و نارسائی ها را بطور منصفانه بیان کرد.

جهاد دانشگاهی در بسیاری از حوزه های منشأ خدمات ارزشمند بوده است

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف ادامه داد: مردمی بودن، رشد علم و فناوری، بالا بردن صنعت دفاعی و ... از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، که رسانه ها باید در راستای بازگو کردن این دستاوردها در جامعه نقش آفرینی کنند.

حبیبی با بیان اینکه دشمن درصدد است اعتماد و اعتقاد و مشارکت جامعه دانشگاهی را تضعیف کند و آنان را فراروی نظام اسلامی قرار دهد، یادآور شد: بی شک مهمترین پشتوانه جمهوری اسلامی ایران در حوزه قدرت نرم «دانشگاه‌ها» هستند.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور اقشار با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی از ثمرات انقلاب اسلامی و منشا بسیاری از طرح های پژوهشی و علمی در کشور است یادآور شد: جهاد دانشگاهی، در بسیاری از حوزه های علمی، پژوهشی، پزشکی منشأ خدمات ارزشمند بوده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار