اجرای طرح ویژه ساماندهی دست‌فروشان در ایام پایانی سال

تهران (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت تشدید نظارت بر سد معبر و همچنین ساماندهی دست‌فروشان به طور جدی در دستورکار قرار دارد و با متخلفین برخورد می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۴۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ویژه ساماندهی دست‌فروشان در ایام پایانی سال

به گزارش ایسنا، عبدالرضا چراغعلی در جلسه ساماندهی و جلوگیری از سد معبر در ایام پایانی سال گفت: طرح ویژه ساماندهی دست‌فروشان به مدت یک ماه از 10 اسفند تا 10 فروردین ماه به شکل خاص اجرایی می شود.

وی با اشاره به همکاری راه و شهرسازی جهت ساماندهی این موضوع افزود: جهت ساماندهی دست‌فروشان و توزیع آنها در مناطق مختلف در قالب بازارچه های روباز و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مناطقی که شهرداری زمین کافی ندارد، راه و شهرسازی اعلام آمادگی کرده تا زمین در اختیار قرار دهد. مکان سنجی مورد نیاز باید صورت گیرد؛ ضمن اینکه از ظرفیت ادارات و همچنین اماکنی که در اختیار شهرداری تهران می باشد همچون بوستان ها برای این منظور استفاده شود.

وی ادامه داد: تشدید نظارت بر سد معبر و همچنین ساماندهی دست‌فروشان به طور جدی در دستورکار قرار دارد و با متخلفین برخورد جدی صورت می گیرد؛ از سوی دیگر الزامات شرایط کرونایی در تمام تصمیمات و اقدامات اولویت دارد و با شدت پیگیری می شود. با توجه به وضعیت استان تهران، جلسات ساماندهی دست‌فروشان شهرستان های تهران، شمریرانات و ری به صورت مشترک برگزار شد تا با هم افزایی تصمیمات موثری جهت مدیریت این موضوع اتخاذ شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به سد معبر توسط برخی صنوف بر مکاتبات فرمانداری با اصناف جهت ارائه تذکرات لازم و همچنین تشدید بازرسی از صنوف تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار