اولویت آموزش و پرورش منطقه ۱۵، تکمیل پروژه های ورزشی است

تهران (پانا)- باتوجه به اهمیت ورزش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و در راستای تکمیل پروژه های ورزشی، اولویت اول آموزش و پرورش منطقه ۱۵، تکمیل این پروژه هاست.

کد مطلب: ۱۱۶۴۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اولویت آموزش و پرورش منطقه ۱۵، تکمیل پروژه های ورزشی است

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، جلسه بررسی تکمیل پروژه های ورزشی منطقه 15 با حضور سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه، معاونین منطقه و خوزاده نماینده خیرین مدرسه ساز منطقه 15 در دفتر مدیریت برگزار شد.

در این جلسه شهریاری با اشاره به اهمیت ورزش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: در راستای تکمیل پروژه های ورزشی، مجمع خیرین مدرسه ساز نقش مهمی دارند.
وی تصریح کرد: اگر بخواهیم فعالیت‌های ورزشی منطقه 15 در مسیر پیشرفت قرار گیرد لازم است نماینده خیرین منطقه با مجمع خیرین مدرسه ساز تعامل خوبی داشته و با درایت و تلاش و برنامه ریزی و استفاده بهینه از تمامی پتانسیل های موجود به تکمیل پروژه های ورزشی اقدام کند.
شایان ذکر است در این جلسه مقرر شد خوزاده، نماینده خیرین منطقه 15 با هماهنگی مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، پروژه تکمیل ورزشگاه قدس، سالن امام حسین (ع) و دو زمین واقع در ورزشگاه شهید فراهانی را پیگیری کند و همچنین هماهنگی برای تکمیل پروژه اسحاق عزیزی با محمدی شهردار منطقه 15 و صادقی، خیر نیک اندیش در دستور کار قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار