دومین جلسه قطب مدیران متوسطه دوره اول آموزش و پرورش شهرستان قرچک

قرچک (پانا)- مدیران متوسطه دوره اول آموزش و پرورش شهرستان قرچک درباره فرآیند هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم به گفتگو نشستند.

کد مطلب: ۱۱۶۴۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه قطب مدیران متوسطه دوره اول  آموزش و پرورش شهرستان قرچک

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، اسدی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش قرچک در دومین جلسه قطب مدیران در سخنانی اظهارکرد: اهمیت هدایت تحصیلی دانش‌آموزان، نقش انتخاب رشته تحصیلی و تاثیر آن بر شغل و زندگی آنها برای همه ما روشن است به همین دلیل بررسی و پیگیری این موضوع در اولویت کاری مدیران و مشاوران باشد.

او افزود: هدایت تحصیلی در سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش معنا و مفهوم و حتی چارچوب خاص خود را دارد، که هر فرد بر اساس توانایی، استعداد، ویژگی‌های شخصیتی، تفاوت‌های فردی، ارزش‌ها و برخی ملاک‌‌های دیگر انتخاب رشته می‌کند و باید تلاش کنیم دانش‌آموزان در پایان دوره تحصیلی متوسطه اول به سطحی از شناخت و آگاهی برسند تا بتوانند دست به یک انتخاب آگاهانه و آزادانه بزنند.

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک بیان کرد: مجموعه نمرات اخذ شده توسط دانش‌آموزان، دقت در انجام تست رغبت واستعداد، نظرات دبیران و والدین ، مشاور مدرسه و در راس آن خود دانش آموز در بستر آموزش مجازی از عوامل مهم تصمیم‌گیری در انتخاب رشته‌تحصیلی است.

اسدی گفت: امیدواریم افزون بر زحمات همکاران عزیزمان به‌ویژه معلمین عزیز، با هدایت تحصیلی شایسته و آماده سازی بستر‌های لازم شاهد شکوفایی بیش ازپیش استعداد‌های دانش آموزان عزیز‌مان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار