بازارچه مرزی «پسابندر» سیستان و بلوچستان به زودی افتتاح می شود

سیستان و بلوچستان (پانا)-استاندار سیستان ‌‌و بلوچستان گفت پس از مرز رسمی ریمدان شهرستان دشتیاری که به تازگی افتتاح شده است، بازارچه مرزی پسابندر در نزدیکی مرز پاکستان نیز به زودی افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۴۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بازارچه مرزی «پسابندر» سیستان و بلوچستان به زودی افتتاح می شود

احمدعلی موهبتی امروز در آیین بهره‌برداری از چند طرح در روستای نوبندیان شهرستان دشتیاری اظهار کرد: شهرستان دشتیاری در آستانه جهش برای توسعه قرار گرفته است.

وی افزود: پروژه‌های آب‌رسانی و طرح‌های عمرانی متعددی در شهرستان در حال اجرا است که باعث شده این منطقه در آستانه جهش برای توسعه قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه در مورد طرح های در حال افتتاح روستای نوبندیان نیز گفت: نوبندیان دارای قدمت زیادی است ولی متاسفانه قبل از اجرای طرح هادی و بهسازی بازار از چشم‌انداز و منظره مناسبی برخوردار نبود.

موهبتی ابراز امیدواری‌ کرد: با مشارکت مردم در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، امنیت و اجتماعی، شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش این منطقه و استان باشیم.

گفتنی است، «دشتیاری» سومین شهرستان دریایی سیستان و بلوچستان است که سال گذشته با موافقت هیئت دولت به تقسیمات کشور اضافه شد و شهریور ماه امسال به صورت رسمی افتتاح شد.

این شهرستان مرزی که از شرق با پاکستان و از جنوب با دریای عمان هم مرز است، از موقعیت استراتژیکی برخوردار است که می تواند به گذرگاه اقتصادی تبدیل شود.

بازارچه مرزی «پسابندر» شهریور امسال با موافقت هیئت دولت به تصویب رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار