نشست سه‌جانبه بیمه سلامت پناهندگان برگزار شد

تهران (پانا) - نشست سه جانبه بیمه سلامت درباره نحوه ارائه خدمات بیمه درمانی به پناهندگان با مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، رئیس دفتر نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران و مدیر عامل بیمه سلامت ایران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست سه‌جانبه بیمه سلامت پناهندگان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمد مهدی ناصحی در این نشست گزارشی از همکاری‌های صورت گرفته در چند سال اخیر در ارائه خدمات بیمه‌ای به پناهندگان در جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد و افزود: سازمان بیمه سلامت ایران هر گونه خدمات بهداشتی و درمانی که به مردم ایران داده می‌شود، را به پناهندگان ساکن در کشور نیز ارائه می‌نماید و تمامی مراکز بهداشتی و درمانی که طرف قرارداد با بیمه سلامت باشند به پناهندگان نیز خدمات ارائه می‌دهند.

در ادامه نشست مهدی محمودی از مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به طور ویژه از سازمان بیمه سلامت که در زمان همه گیری بیماری کووید ۱۹ در ارائه خدمات رسانی به اتباع خارجی تلاش‌های زیادی داشتند، قدردانی کرد.

محمودی به طرح بیمه سلامت پناهندگان به عنوان ابتکار مناسب دولت جمهوری اسلامی ایران در جهان اشاره کرد و افزود: به رغم تحریم‌های بین المللی و ظالمانه علیه کشور ایران، بدون هیچ‌گونه تبعیضی به پناهندگان ساکن در کشور همانند مردم ایران، بالاترین خدمات توسط دولت جمهوری اسلامی ایران ارائه داده می‌شود.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور بر همکاری‌های مشترک در ارائه خدمات بیمه‌ای به پناهندگان جمعی به ویژه بیماران خاص و صعب العلاج تاکید کرد.

فریسن رییس دفتر نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان نیز از خدمات جمهوری اسلامی ایران در ارائه خدمات درمانی و بیمه تشکر کرد و آمادگی خود را برای ارائه بهتر خدمات به پناهندگان اعلام کرد.

وی همچنین پیام گرندی کمیسر عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان را ابلاغ و بابت خدمات رسانی مناسب به اتباع خارجی قدردانی کرد.

فریسن اظهار داشت: میزبانی مناسب دولت جمهوری اسلامی ایران از پناهندگان و ارائه خدمات گوناگون به ویژه در زمینه خدمات بیمه سلامت در دنیا بی‌سابقه است و جوامع بین المللی همیشه قدردان این خدمات هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار