معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

جامعه بالنده برای پویایی و بالندگی در انجام وظایف و مسئولیت‌ها مصمم است

ورامین(پانا) - جذب تعدادی از آموزشیاران سوادآموزی بعنوان همکاران آموزش و پرورش با توجه به تجارب والایی که در این مسیر فرا گرفته‌اند ارزشمند است و با خروج آنها حوزه سوادآموزی با چالش‌هایی مواجه خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
جامعه بالنده برای پویایی و بالندگی در انجام وظایف و مسئولیت‌ها مصمم است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، عربعلی زینالی در جمع اعضای شورای معاونین اداره آموزش و پرورش منطقه ورامین گفت: وظیفه همگان نسبت به انجام وظایف و مسوولیت‌های اجتماعی در چارچوپ قوانین مشخص و مبرهن بوده و با همدلی، اتحاد و مشارکت جمعی در جهت شناسایی، آموزش و حذف بیسوادی گام های ارزنده ای برداریم.

او تفاوت مبنایی آموزش نهضت سوادآموزی را با مدارس عادی به تلاش‌های بی‌وقفه آموزش دهندگان در شناسایی، جذب و آموزش افراد جامعه بی‌سواد یا بازمانده از تحصیل دانسته که بدلیل مشکلاتی از آموختن و نوشتن فاصله گرفتند و افزود: جذب برخی از آموزشیاران سوادآموزی بعنوان همکاران آموزش و پرورش با توجه به تجارب والایی که در این مسیر فرا گرفته‌اند را ارزشمند توصیف کرد که با خروج آنها حوزه سوادآموزی با چالش هایی مواجه است.

زینالی کم فعالیتی در هر حوزه‌ای را مردود دانسته و با تأکید بر اصل احترام متقابل ایجاد پایگاه مستحکم در جهت شناسایی، جذب و آموزش بی‌سوادان با حمایت ارگان‌ها و نهادهای مختلف شهرستان را اثربخش خواند.

او ضمن قدردانی از زحمات رئیس و همکاران مجموعه آموزش و پرورش، توسعه و تقویت مراکز یادگیری محلی را از اولویت‌های سوادآموزی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار