مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

با نشاط کردن محیط مدرسه با ورزش و فعالیت بدنی

شهر قدس (پانا) - مراسم افتتاحیه اولین کانون طناب‌زنی در کشور واقع در شهرستان‌ قدس با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
با نشاط کردن محیط مدرسه با ورزش و فعالیت بدنی

محمد صیدلو، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم افتتاحیه اولین کانون طناب‌زنی در کشور واقع در شهرستان‌ قدس در سخنانی اظهار کرد: بیش‌از 100 سال است که آموزش و پرورش به طور رسمی فعالیت می‌کند و الان وقت آن است که از خود بپرسیم، آیا دانش‌آموزان مدرسه را به عنوان مکانی که در آن وقت خود را سپری می‌کنند دوست دارند یا خیر.

او افزود: ما با جواب به این سوال که میزان لذت دانش‌آموزان از حضور در مدرسه چقدر است؛ می‌توانیم نتیجه کار و عمل خود را ببینیم که آیا توانسته‌ایم کار خود را به درستی پیش ببریم یا خیر.

صیدلو تصریح کرد: ورزش و فعالیت‌بدنی یک روش برای بانشاط‌ سازی محیط مدرسه است و ما می‌توانیم با نگاه به گذشته خودمان، اهمیت وجود نشاط در زنگ تربیت بدنی و ورزش را درک کنیم.

او با اشاره به اینکه نوعاً خاطرات خوب ما از زمان تحصیل مربوط به زنگ‌های ورزش بوده‌ است، ایجاد فضاها و تجهیزات ورزشی در مدارس را از اولویت‌های آموزش و پرورش دانست که در راستای اجرای سند تحول بنیادین نقش بسزایی دارد.

خبرنگار دانش‌آموز: عرشیا داوود زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار