صادرات ۲۵۱ هزار تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار

اردبیل(پانا) - مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای اردبیل خبر داد در ۱۰ ماهه امسال ۲۵۱ هزار تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار صادر شده است.

کد مطلب: ۱۱۶۴۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
صادرات ۲۵۱ هزار تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار

به گزارش اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان در نشست با مدیرکل و کارشناسان دیوان محاسبات استان از فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری و ۱۱ هزارو ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل استان خبر داد و گفت: ۲۵۱ هزار تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار به کشور‌های آذربایجان، روسیه، گرجستان و حوزه قفقاز صادر شده است.

او با اشاره به وضعیت مطلوب حمل ونقل کالا و مسافر استان تصریح کرد: با تلاش رانندگان و فعالان بخش حمل ونقل ۳ میلیون و ۵۰۷ هزار تن کالا در استان اردبیل در ۱۰ ماه گذشته جابجا شده و ۲۴۶ هزار و ۳۱۶ برگ بارنامه نیز صادر شده است.

عضو شورای ترافیک استان با اشاره به جابجائی بیش از یک میلیون نفر مسافر در استان اردبیل افزود: هزار و ۱۱۰ دستگاه ناوگان مسافری با ۵۴ شرکت حمل ونقل و ۲ هزار و ۶۰۰ راننده پرتلاش درحال خدمات رسانی به مردم عزیز هستند.

وثوقی تجدید خط کشی هزار کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل و جلوگیری از ۵۰۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز و تجاوز به حریم راه را از دیگر اقدامات راهداران دانست و ضمن قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضائی افزود: حفاظت و صیانت از راه و حریم آن خط قرمز راهداری است.

او بیان کرد: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ۸۵ پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیرکل دیوان محاسبات اردبیل نیز با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در خدمت رسانی به مردم گفت: ما نگاه توسعه یافته، چابک و روبه جلو به عملکرد دستگاه‌های اجرایی داریم و باید تلاش کنیم با الگوگیری از زندگانی ارزشمند شهدای والامقام و با روحیه انقلابی به مردم خدمت کنیم.

سید محمد اسحاقی با بیان اینکه دیوان محاسبات در سلامت اداری نقش مهمی ایفا می‌کند تصریح کرد: دیوان محاسبات نظارت استراتژیک بر فرایند‌ها دارد و با کسانی که قصد حیف و میل بیت المال را داشته باشند به شدت برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

او تعامل و همکاری شایسته بین راهداری و دیوان محاسبات را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: در سایه همین همکاری‌های خوب شاهد توسعه و پیشرفت همه جانبه استان اردبیل هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار