پاسخ ستاد کل نیروهای مسلح به ادعای وزیر اطلاعات درباره ترور شهید فخری‌زاده

تهران (پانا) - ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای اعلام کرد فرد مورد ادعای وزیر اطلاعات در پرونده ترور شهید فخری زاده در سال ۹۳ در حال آموزش بوده و در همان سال به دلیل مشکلات اخلاقی و اعتیاد اخراج شده است.

کد مطلب: ۱۱۶۴۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ ستاد کل نیروهای مسلح به ادعای وزیر اطلاعات درباره ترور شهید فخری‌زاده

ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: به دنبال اظهارات و ادعای اخیر حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات پیرامون مداخله یکی از کارکنان نیروهای مسلح در دست داشتن ترور و به شهادت رساندن دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور، شهید بزرگوار محسن فخری‌زاده، مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام می‌دارد فرد مورد ادعای وزیر اطلاعات در سال ۹۳ در حال آموزش بوده است و در همان سال به دلیل مشکلات اخلاقی و اعتیاد اخراج شده است.

این اطلاعیه افزود: عضویت فرد مورد ادعا قطعی نبوده و روال نیروهای مسلح این‌گونه است که ارزیابی‌های حین آموزش، یکی از عوامل اصلی قطعیت در عضویت بوده که نامبرده به دلیل وجود مشکل اخلاقی و اعتیاد به عضویت رسمی درنیامده و در حین آموزش اخراج شده است.

در این اطلاعیه آمده است: وزیر اطلاعات حتماً می‌داند که وفق قوانین و مقررات، افراد اخراجی از نیروهای مسلح از جمله فرد مورد ادعای ایشان پس از اخراج در سال ۹۳ با نیروهای مسلح به طور کامل قطع ارتباط کرده و فاقد هویت نظامی است به همین دلیل جرم امنیتی وی همانند سایر آحاد جامعه در حیطه مأموریت و مسئولیت وزارت اطلاعات قرار می‌گیرد.

مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در این اطلاعیه تصریح کرد: انتظار می‌رفت وزیر اطلاعات در اظهارات رسانه‌ای خود آن هم در پخش زنده، دقت بیشتری می‌کرد که بهانه‌ای به دست دشمنان جنایتکار نظام همچون آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی نمی‌داد و از جایگاه خطیر وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) و شأن نیروهای مسلح مراقبت می‌کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار