مدیران مدارس سرمایه های اصلی و بازوان پرقدرت آموزش و پرورش هستند

تهران ( پانا ) -معاون آموزش ابتدایی و مدیران مدارس منطقه 18 عنوان کرد مدیران مدارس، سرمایه‌های اصلی و بازوان پرقدرت آموزش و پرورش هستند که تلاش و زحمات این بزرگواران تسهیل گر در امر رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی است.

کد مطلب: ۱۱۶۴۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس سرمایه های اصلی و بازوان پرقدرت آموزش و پرورش هستند

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه18، جلسه بررسی ساماندهی نیروی انسانی و فضا، با حضور نسرین توکلی، معاون آموزش ابتدایی و مدیران مدارس منطقه 18 برگزار شد.

نسرین توکلی معاون آموزش ابتدایی در این جلسه در رابطه با سازماندهی فضا و سازماندهی نیروی انسانی سال 1401 - 1400و تعداد نیروهای بازنشسته سال آتی، نیروهای تقلیل و کروکی مدارس، تعداد کلاس های مورد نیاز برای پوشش مناسب و درست دانش آموزان ابتدایی در بخش ها مطالبی را مطرح کرد.

توکلی گفت: مدیران مدارس، سرمایه‌های اصلی و بازوان پرقدرت آموزش و پرورش هستند که تلاش و زحمات این بزرگواران تسهیل گر در امر رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی است.

وی افزود: در صورتی که برنامه ریزی دقیق برای سال آینده انجام شود در فصل تابستان می توانیم با آرامش خاطر و امنیت به مسائل و برنامه ریزی آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۴۰۱ بپردازیم.

در ادامه بحث و گفتگو، پیشنهادات از سمت مدیران مدارس، معاون و کارشناسان مقطع ابتدایی مطرح و بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار