فرماندار شهرستان محلات در نشست با اصحاب رسانه

موج چهارم کرونا در محلات در راه است

اراک(پانا) - در جلسه اصحاب رسانه شهرستان محلات با فرماندار، آنها نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص رسانه، مسائل شهرستان و مطالبات خود از مسئولان بیان کردند. در ادامه فرماندار، پیشنهادات و نقطه نظرات خود در خصوص عملکرد صحیح و مطلوب رسانه را بیان و بر پاسخگویی مسئولان نسبت به مطالبات مردمی و رسانه‌ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
موج چهارم کرونا در محلات در راه است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری محلات، محمدرضا ناظری، فرماندار شهرستان محلات در نشست با اصحاب رسانه در پاسخ به گلایه اصحاب رسانه به فرماندار در خصوص عدم انتقاد پذیری و پاسخگویی مسئولین ادارات شهرستان محلات، بر همکاری و پاسخگویی شفاف نسبت به مطالبات مردمی و رسانه ها از سوی مسئولان تأکید کرد .

ناظری با هشدار موج چهارم کرونا در شهرستان گفت: شرایط خوبی از نظر کرونا در شهرستان نداریم، میزان ابتلا نسبت به هفته گذشته چند برابر شده است . وضعیت کرونا در شهر نیم ور رو به افزایش است، به طوری که اگر نیم ور یک شهر مجزا از محلات بود، اکنون از وضعیت قرمز نیز عبور کرده بود .

وی از ممنوعیت مراسم در آرامستان ها و ممنوعیت اعلام مراسم تشییع و ترحیم خبر داد و به رسانه ها در خصوص عدم انتشار اعلامیه های ترحیم تأکید کرد.

فرماندار محلات از برگزاری جلسه با مدیران ایران خودرو برای احداث کارخانه تولید قطعات خودرو در محلات خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار