فعالیت ۲۸۰۰ دانش آموز نخبه گیلانی در اتحادیه انجمن های اسلامی

رشت (پانا) - مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان گفت ۲۸۰۰ دانش آموز نخبه گیلانی در اتحادیه انجمن های اسلامی مدارس استان فعالیت می کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۳۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۲۸۰۰ دانش آموز نخبه گیلانی در اتحادیه انجمن های اسلامی

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، محمد لطیفی در جریان سفر خود به بندر مرزی آستارا و بازدید از مدارس این شهرستان، اظهار کرد: در سال جاری، به دلیل درگیری با ویروس منحوس کرونا، کلیه فعالیت ها به سمت فضای مجازی سوق داده شده اند.

وی با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی در سال جاری در ۵۰۰ مدرسه حضور فعال دارد، ادامه داد: همزمان با دهه مبارک فجر، یکصد نمایشگاه انقلاب در مدارس اقصی نقاط گیلان برپا شد.

لطیفی، با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۸۰۰ دانش آموز نخبه گیلانی در اتحادیه انجمن های اسلامی استان فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: رسالت این اتحادیه نخبه یابی و نخبه پروری است.

وی اضافه کرد: دانش آموزانی را که در این جمع فعالیت دارند، باید تراز علمی لازم را دارا باشند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه در جریان این سفر از دو مدرسه سروش و شهید علی انصاری آستارا به عنوان مدارس شاخص شهرستان بازدید به عمل آمد، تصریح کرد: در هر شهرستان و مدرسه، تعدادی از دانش آموزان را می توانیم در مجموعه خودمان داشته باشیم تا در پرورش آنها گام مثبتی برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار