تجمع هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه؛ همیشه وزیر مقصر است؟

تهران (پانا) - هواداران استقلال که مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده‌اند، باز هم مقصر وضع این باشگاه را وزیر ورزش و جوانان می‌دانند.

کد مطلب: ۱۱۶۳۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تجمع هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه؛ همیشه وزیر مقصر است؟

تجمع هواداران استقلال مقابل درب ساختمان این باشگاه در سعادت آباد، تبدیل به امری عادی شده که طی سال‌های اخیر بارها رخ داده است، تجمعی که 5 سال است به بهانه‌های مختلفی چون ضعف مدیریت و کادر فنی انجام شده اما یک شعار مشترک داشته است.

باز هم وزیر ورزش

امروز و از ساعتی قبل باز هم تعدادی از هواداران استقلال مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده‌اند تا نارضایتی خود را از وضعی که تیم محبوب‌شان در آن دچار شده را اعلام کنند. آنها در این تجمع یک حرف متحد دارند « وزیر ورزش مقصر وضعیت روزها و سال‌های اخیر استقلال است ». البته در این بین مشخص نیست اشتباهات کادر فنی استقلال در ترکیب تیم و عملکرد ضعیف بازیکنان چه ارتباطی به وزیر ورزش دارد و شخص وزیر چطور می‌تواند ترکیب یک تیم را تغییر دهد و آیا در پرسپولیس، مسعود سلطانی‌فر به یحیی گل محمدی می‌گوید به ترکیب برنده دست نزند و یا در دقایقی که تیم عیب افتاده به جای تقویت خط حمله، مدافع به زمین بیاورد؟

سرمایه‌سوزی ادامه دارد

در کنار شعار علیه وزیر ورزش، نکته دیگری که درباره این تجمع قابل توجه است، حضور استقلالی‌ها در روندی است که طی سال‌های اخیر شروع شده و منجر به سرمایه‌سوزی در این باشگاه می‌شود. هواداران تجمع کننده مقابل ساختمان باشگاه استقلال به عملکرد کادر فنی تیم نقد دارند، نقدی که بدون شک به عملکرد محمود فکری وارد است اما موضوع اینجاست که برخی از این هواداران، مشکل فنی را در شخص محمود فکری می‌دانند و از مدیران باشگاه درخواست دارند تا فکری اخراج شود. هوادارانی که شاید فراموش کرده‌اند که بازوهای اصلی سرمربی دستیاران او هستند و این کمک مربی است که در مواقع بحران به کمک سرمربی می‌‎آید و گره‌‎های تاکتیکی تیم را باز می‌کند و شاید یکی دو تغییر در نیمکت استقلال روند این تیم پرستاره را تغییر دهد. نباید فراموش کرد که استقلالی‌ها طی 5 سال اخیر درباره کاپیتان‌های سابق خود این حرکت را انجام داده‌اند و محمود فکری پس از علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی سومین استقلالی است که با شعار هواداران این باشگاه روبرو شده است و شاید در صورت جدایی، فکری اشتباه فرهاد مجیدی را تکرار نکند و مسیری را طی برود که منصوریان رفته و تا سال‌ها قید حضور در استقلال را بزند تا هواداران بیشتر قدر او را بدانند.

رویای بازگشت دوران ژنرال

اما برخی از هوادارانی که خواهان اخراج کاپیتان سال‌های نه چندان دور استقلال هستند، از مدیران این باشگاه و وزارت ورزش درخواست دارند تا زمینه بازگشت امیر قلعه‌نویی را به این تیم فراهم کنند؛ این در حالی است که قلعه‌نویی هم با شعار حیاکن رها کن استقلالی‌ها این تیم را ترک کرد و آخرین سال حضورش در استقلال سخت و البته بسیار تلخ بود. البته غیر از امیر قلعه‌نویی، تعداد دیگری از هواداران استقلال خواهان بازگشت فرهاد مجیدی هستند، کاپیتان سابق استقلال که طی 3 سال اخیر تبدیل به آلترناتیو این باشگاه شده و در دوره‌های هجدهم و نوزدهم لیگ برتر در نیم فصل دوم ابتدا به جای وینفرد شفر و سپس به جای آندره‌آ استراماچونی به این تیم آمد، در سال اول توافق برای ادامه همکاری حاصل نشد و سال قبل هم با حرکتی عجیب از این تیم قهر کرد و در دیدارهای حساس لیگ قهرمانان آسیا استقلال را همراهی نکرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار