سرویس پذیرش نسخ الکترونیک آزمایشگاهی مراکز درمانی ملکی با آزمایشگاههای طرف قرارداد راه اندازی شد

زنجان (پانا) - بمناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، و در راستای دولت الکترونیک، سرویس پذیرش نسخ الکترونیک آزمایشگاهی مراکز درمانی ملکی با آزمایشگاههای طرف قرارداد راه اندازی شد .

کد مطلب: ۱۱۶۳۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
سرویس پذیرش نسخ الکترونیک آزمایشگاهی مراکز درمانی ملکی با آزمایشگاههای طرف قرارداد راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان محمدی مدیر درمان استان امروز در گفتگو با خبر نگار تامین با بیان اینکه آزمایشگاههای مراکز درمانی ملکی به مراکز درمانی طرف قرار داد متصل شده است افزود سرویس پذیرش نسخ الکترونیک آزمایشگاهی مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور با آزمایشگاههای طرف قرارداد راه اندازی شده و در حال ارائه خدمات به بیمه شدگان میباشد.

محمدی در خصوص نسخه الکترونیک افزود سال گذشته فقط داروخانه های طرف قرار داد با داروخانه های مراکز درمانی ملکی لینک شده بودند که خوشبختانه در ایام اله دهه مبارک فجر ، این اقدام مهم در سطح مراکز درمانی آزمایشگاهی نیز بوقوع پیوست .

مدیر درمان استان زنجان همچنین افزود این خدمت در راستای کاهش مراجعات و با هدف حذف دفترچه های درمانی و تسریع در ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان میسر گردیده است.

این مقام مسئول در خصوص نحوه فرایند این خدمت الکترونیکی گفت در صورتیکه بیمه شده سازمان به آزمایشگاه مراکز درمانی ملکی سازمان مراجعه نمود و اگر احیانا یک یا چند قلم از آزمایشات وی قابل انجام نبود ، بلافاصله از طریق سامانه نسخه الکترونیک ، این مرکز درمانی نسخه پزشک را به آزمایشگاههای طرف قرار داد در سطح شهر ارجاع میدهد و بیمار با ارائه کد ملی میتواند بقیه آزمایشات را در آن مرکز انجام دهد.

وی در پایان سازمان تامین اجتماعی را پیشرو در ارائه خدمات الکترونیک خواند و تصریح کرد گام بلند سازمان در خدمت رسانی الکترونیک به مخاطبین، در سه ماه گذشته در قالب طرح 3070 بسیار حائز اهمیت و از برنامه های راهبردی و استراتژیک سازمان است که تا پایان سال به کاهش بیش از 70 میلیون بار مراجعه بیمه شده به مراکز درمانی و شعب تامین اجتماعی می انجامد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار