استاندار زنجان با خانواده شهید عاشوری در خدابنده دیدار کرد

زنجان (پانا) - استاندار زنجان در سفر به شهرستان خدابنده با خانواده شهید قیدرعلی عاشوری از شهدای والامقام این شهرستان دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار زنجان با خانواده شهید عاشوری در خدابنده دیدار کرد

به گزارش ایثار واحد زنجان، فتح‌الله حقیقی در سفر به شهرستان خدابنده با همراهی امام جمعه، فرماندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان خدابنده با حضور در منزل شهید والامقام قیدرعلی عاشوری با مادر این شهید دیدار و گفتگو کرد.
استاندار زنجان در این دیدار که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، با اهدای لوحی از مادر شهید عاشوری تجلیل و قدردانی کرد.
استاندار زنجان در این سفرهای شهرستانی ضمن ادای احترام به مقام شهدا و زیارت خانواده شهیدان والامقام، با اشاره به خدمات ارائه شده توسط بنیاد شهید و آخرین وضعیت ساماندهی مزارهای مطهر شهدای شهرستان، بر اهتمام در نگهداری از گلزارهای شهدا، لزوم همکاری‌های لازم در امر حیاتی پایش سلامت و رسیدگی به سالمندان جامعه هدف تاکید دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و جمعی از مسئولان این بنیاد نیز به همراه جمعی از مسئولان شهرستان خدابنده با خانواده شهیدان والامقام بهمن مصائبی و باقر بیگدلی دیدار و گفتگو کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از پیگیری ویژه امور 617 نفر از سالمندان ایثارگر در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا که امروز با حضور مسئولان برگزار شد، در راستای پیگیری این امر و ارزیابی در خصوص رسیدگی مطلوب به این عزیزان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار