رئیس شورای قضائی استان زنجان تأکید کرد:

اهتمام جدی برای تعیین تکلیف پرونده های معوق

زنجان (پانا) - حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ضمن تسلیت شهادت امام هادی ( ع ) گفت اهتمام مضاعف برای تعیین تکلیف پرونده های معوق امری ضروری است.

کد مطلب: ۱۱۶۳۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اهتمام جدی برای تعیین تکلیف پرونده های معوق

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای معاونین دادگستری استان ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) گفت :با توجه به اینکه تا پایان سال زمان زیادی نمانده است بنابر این اهتمام مضاعف برای تعیین تکلیف پرونده های معوق امری ضروری است.

وی با بیان اینکه در بخش ابلاغ الکترونیکی در استان توفیقات خوبی بدست آمده که حاصل تلاش همه مدیران حوزه های قضایی و همت همکاران است.

رئیس شورای قضائی استان توجه به اتقان آراء در جهت دادرسی عادلانه و کاهش اطاله دادرسی در محاکم را مقوله ای مهم و اثر گذار برشمرد و اظهار کرد :امیدواریم از زمان باقی مانده تا پایان سال شاهد اقدامات خوبی در این بخش باشیم.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه از 14 شاخص ابلاغی قوه قضائیه برای اجرا در حوزه های قضائی اقدامات خوبی شده است ادامه داد : در برخی از شاخص ها استان زنجان در رتبه های زیر 10 است.

در ابتدای این جلسه معاونین گزارشی از اقدامات و عملکرد حوزه خود ارائه و برنامه های مجموعه خود را تا پایان سال برای اجرای سیاستها اعلام و در پایان جلسه از تمثال سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار