با همت شرکت صنعتی و معدنی گهر زمین :

توزیع ۵۰ تبلت با اعتبار ۲ میلیارد ریال بین دانش آموزان بی بضاعت رودبارجنوب

کرمان(پانا) - با همت شرکت صنعتی و معدنی گهر زمین، ۵۰ دستگاه تبلت با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال بین دانش آموزان مستعد بی بضاعت شهرستان رودبار جنوب در استان کرمان توزیع شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۵۰ تبلت با اعتبار ۲ میلیارد ریال بین دانش آموزان بی بضاعت رودبارجنوب

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، با حضور مدیر آموزش و پرورش، نماینده شرکت گهر زمین، معاونین آموزش متوسطه و پرورشی و جمعی از کارشناسان حوزه ستادی تعداد ۵۰ عدد تبلت با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال بین دانش آموزان مستعد بی بضاعت این شهرستان توزیع شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب در این جلسه ضمن تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) عنوان کرد : سایه شوم بیماری کرونا آموزش دانش آموزان مخصوصا در پایه دوازدهم را تحت تاثیر قرار داد. ما با عزم جدی و تلاش شبانه روزی از روز اول پای کار بوده و هستیم تا هیچ خللی در جریان تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم ایجاد نشود.

محمد شیرازی ادامه داد: امروز گامی در جهت تامین زیرساخت های بهره مندی دانش آموزان مستعد شهرستان از آموزش مجازی است و زمینه ساز رشد سرمایه سازان آینده کشور است. ما باید به هر طریق بکوشیم تا آموزش با کیفیت در اختیار ذی نفعان قرار گیرد.

وی در پایان از مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و شرکت صنعتی و معدنی گهر زمین بابت تهیه تبلت برای تعدادی از دانش آموزان مستعد شهرستان تشکر کرد و از تلاش بی وقفه جهت تامین گوشی و تبلت دانش آموزان کم برخوردار خبر داد.

زمانخانی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش رودبارجنوب در این مراسم بر استفاده از ظرفیت ایجاد شده در شهرستان تاکید و خاطر نشان کرد: ما باید به خودباوری برسیم و تلاشمان را چندین برابر کنیم تا ان شالله در کنکور سراسری موفقیت های بسیار خوبی کسب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار