رتبه دوم کشور در جذب پیشتازان در دست گلستانی ها

گلستان(پانا)- کسب مقاوم دوم جذب پیشتاز در گلستان خبری مسرت بخش است که دلها را شاد و لحظه ها را ماندگار می سازد و این موفقیت بزرگی دیگر از سازمان دانش آموزی استان گلستان است.

کد مطلب: ۱۱۶۳۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
رتبه دوم کشور در جذب پیشتازان در دست گلستانی ها

مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان، ضمن تبریک به دانش آموزان،مربیان،مدیران زحمتکش و تمامی کادر سازمان دانش آموزی،از جذب وساماندهی بیش از 140 هزار دانش‌آموز عضو پیشتاز و بیش از 5000 نفر مربی تشکیلاتی و 2033 مدرسه تشکیلاتی خبر داد و گفت: سازمان دانش آموزی استان گلستان، رتبه دوم کشور را در این حوزه، برای سال تحصیلی جاری کسب کرده است.

مریم سلطانی ادامه داد: دلیل موفقیت سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی جاری، با تلاش مدیران شهرستان ها و مناطق و همچنین مدیران مدارس استان، رتبه دوم‌ را در جذب دانش آموزان در سطح کشور کسب کرده ایم.

سلطانی با بیان این که فعالیت های سازمان دانش آموزی استان گلستان مبتنی بر سند تحول بنیادین بوده و آموزش ترکیبی از مهارتهای زندگی و گروهی به دانش آموزان را در برمی گیرد، گفت: فعالیت های سازمان دانش آموزی گلستان به صورت فراگیر در تمام مناطق و شهرستان ها ساری و جاری است.

او تاکید کرد: یکی از فعالیت های عمده سازمان دانش آموزی استان در این شرایط، اجرای پویش در تمامی موضوعات فرهنگی و اجتماعی بوده که در طی آن تولید محتواهای ارسالی بسیار خوب و چشمگیری توسط دانش آموزان و همکاران فرهنگی پیشتاز بدست ما رسیده که تلاششان قابل ستایش است.

سلطانی ادامه داد: این پویش ها، سبب درگیرشدن دانش آموزان با مسائل اجتماعی بوده و نشان می دهد که ما و کارشناسان شهرستان ها و مناطق استان، در این ایام، دانش آموزان را تنها نگذاشته و کار تربیتی، آموزشی و مهارتی خصوصا در بحث مسئولیت پذیری و مشارکت جویی را متوقف نکرده ایم.

او در پایان این موفقیت بزرگ را به گوهری راد مدیرکل آموزش وپرورش استان، حسینی، معاونت پرورشی اداره کل، معاونین پرورشی شهرستان ها، روسأی ادارات دانش آموزی شهرستان و مدیران و مربیان دلسوز و زحمتکش و همه کسانیکه در جذب و ساماندهی مربیان و پیشتازان زحمت کشیدند، تبریک گفت و از خداوند منان دلی از جنس بلور، به رنگ آسمان و وسعت دریا خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار