مبینا سبزه علی

امروزه ما به زنان مستقل، روشن فکر و محکم نیاز داریم

تهران (پانا) - نائب رئیس کمیسیون علمی آموزشی مجلس دانش آموزی معتقد است همانطور که در اسلام به اهمیت والای زنان اشاره شده است و همواره مردان به پشتوانه زنان و زنان پا به پای مردان به گسترش و حفظ دین مقدس اسلام کمک کرده اند، امروزه جامعه نیاز به زنان مستقل، روشن فکر و محکم دارد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
امروزه ما به زنان مستقل، روشن فکر و محکم نیاز داریم

در این گفتمان جاوید کسوت آرا، نائب رئیس کمیسیون علمی آموزشی و عضو مجلس دانش آموزی کشوری در گفت و گو با پانا گفت: سازمان دانش آموزی استان گلستان اولین سازمانی است که ریاست آن را یک زن بر عهده دارد.

وی گفت: مریم سلطانی؛ رئیس سازمان دانش آموزی استان گلستان در طول دوره مدیریتی خود، عملکرد بسیار خوبی را داشته و همواره در این دوره، استان گلستان جزو پر افتخار ترین استان ها بوده است.

جاوید کسوت آرا با اشاره به معضلاتی که زنان را در بر گرفته گفت: عده زیادی از دختران کشور درگیر معضلاتی همچون کودک‌ همسری، بازماندگی از تحصیل به علت تعصبات ناشی از فرهنگ غلط و غیره هستند و عده ای دیگر همچون بهناز حیدرچی و مریم میرزاخانی ها، نه تنها در کشور، بلکه در سراسر جهان افتخار آفرینی می‌کنند که این نشان از نبوغ و استعداد دختران ایران زمین است. حال سؤالی که در اینجا بوجود می آید این است علت این همه اختلاف چیست و از کجا نشأت می گیرد؟

وی گفت: هدف کمیسیون علمی آموزشی دهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور این است که در این راستا گامی مثمر ثمر بردارد، زیرا بدون شک برای سرافرازی میهن عزیزمان ایران، نیاز به حضور زنان و دختران فعال، با اراده و توانمند داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار