آیین گرامی داشت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی تربیتی فردا برگزار می‌شود

تهران (پانا) - آیین گرامی داشت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی تربیتی فردا با حضور معاون پرورشی و فرهنگی در شهرستان کرج برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۳۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین گرامی داشت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی تربیتی فردا برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، کانون های فرهنگی تربیتی زیرمجموعه و مکمل فعالیتهای پرورشی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران است این مراکز برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری، ورزشی، اجتماعی، علمی و مهارتی در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای نوجوانان دانش آموز به ویژه دوره‌های متوسطه اول و دوم در سراسر کشور تشکیل می شود.

هدف این مراکز تقویت هویت فرهنگی، دینی و ملی و و غنی کردن اوقات فراغت دانش آموزان است که در قالب برنامه‌های اردویی، کارگاه‌های آموزشی، انجمن‌ها، جشنواره‌ها و… به صورت فوق برنامه فعالیت می‌کند.

این کانونها براساس مصوبه پانصد و سومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش در ۳۰ بهمن ۱۳۶۸ در کشور تأسیس شد. روز ۳۰ بهمن ماه به عنوان روز گرامیداشت کانون‌ها و هفته اول اسفند به نام هفته کانون‌های فرهنگی تربیتی در تقویم اجرایی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش نامگذاری شده‌است.

تا پایان سال ۱۳۹۸ بالغ بر ۱۱۸۲ کانون در کشور فعالیت می‌کنند.

این مراسم فردا 29 بهمن 1399 با حضور علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در کانون فرهنگی تربیتی شهید فهمیده شهرستان کرج برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار