افتتاح پروژه‌های عمرانی قرچک با حضور معاون عمرانی استاندار تهران

قرچک (پانا)- سه فاز پروژه کمربندی جنوبی شهرستان قرچک به بهره‌برداری رسیده است، که ضمن کاهش بار ترافیک و تسهیل در تردد مردم شهرستان‌های جنوب‌شرقی استان به تهران و بالعکس، گامی رو به جلو برای پیشرفت بیشتر منطقه محسوب خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح پروژه‌های عمرانی  قرچک با حضور معاون عمرانی استاندار تهران

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، پنج پروژه شاخص شهری قرچک با اعتباری حدود ۲۲۹‌‌میلیارد ریال با حضور عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در این برنامه بهمن خطیبی فرماندار قرچک در سخنانی اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل فاز نهایی کمربندی جنوبی، دو سرای محله در مناطق باقرآباد و محمد‌آباد، پارک اقوام منطقه الحدید و پارک ترافیک باقرآباد است.

او بیان کرد: تا‌کنون سه فاز پروژه کمربندی جنوبی شهرستان قرچک اجرا و فاز نهایی نیز به بهره‌برداری رسیده که ضمن کاهش بار ترافیک و تسهیل در تردد مردم شهرستان‌های جنوب‌شرقی استان به تهران و بالعکس، گامی رو به جلو برای پیشرفت بیشتر منطقه محسوب خواهد شد.

خطیبی افزود: افتتاح پارک‌ها و سراهای محله نیز اقدام ارزشمندی در راستای ارتقای زیر‌ساخت‌های تفریحی و فرهنگی شهرستان است که موجب نشاط، افزایش فعالیت‌های اجتماعی، شکوفایی توانمندی و ظرفیت‌های شهروندان و مشارکت در اداره امور شهری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار