رئیس اداره محیط زیست شهرستان دماوند:

ارجاع پرونده متخلفان زیست محیطی انتشارآلودگی پسماندهای بیمارستانی به مراجع قضایی

رودهن (پانا) - جداسازی زباله‌های بیمارستانی هزینه‌هایی دارد و نیازمند یک سالن با نیروهای جدا و تجهیزات مخصوص و استاندارد است که دستگاه بی‌خطرساز از همه مهمتر است.

کد مطلب: ۱۱۶۳۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ارجاع پرونده متخلفان زیست محیطی انتشارآلودگی پسماندهای بیمارستانی  به مراجع قضایی

به گزارش اداره محیط زیست شهرستان دماوند، فریدی رئیس اداره محیط زیست شهرستان دماوند، در این رابطه اظهار کرد: محل دفن زباله گندک در شهرستان دماوند به صورت قانونی در اختیار شهرداری قرار گرفته تا پسماند شهرهای دماوند، پردیس، بومهن،رودهن، آبسرد، آبعلی و کیلان در این منطقه دفن شوند.

او افزود: موضوع جداسازی زباله‌های بیمارستانی چند بار با شبکه بهداشت مطرح شده و متولی اصلی این مساله جامعه پزشکان شهرستان یعنی تولید کنندگان پسماندهای پزشکی هستند.

فریدی بیان کرد: جداسازی زباله‌های بیمارستانی هزینه‌هایی دارد و نیازمند یک سالن با نیروهای جدا و تجهیزات مخصوص و استاندارد است که دستگاه بی‌خطرساز از همه مهمتر است.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان دماوند تصریح کرد: شبکه بهداشت پیمانکاری برای پیگیری موضوع مذکور معرفی کرده که حاضر است دستگاه بی‌خطرسازی را در گندک نصب کند و پیگیری‌ها جهت رفع مشکل پسماندهای بیمارستان ادامه دارد و اگر مشکل همچنان حل نشود پرونده افرادی که باعث انتشار آلودگی می‌شوند را به مرجع قضایی ارسال می‌کنیم و با کسی تعارف نداریم.

خبرنگاردانش‌آموز: پارسا تقی منتقمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار