بابلی: بنا بر اصل مشاوره، اساس کار کمیته فوریت‌های اجتماعی مشورت و هم فکری است

تهران (پانا) - رئیس اداره مشاوره و تربیتی شهر تهران معتقد است بنا بر اصل مشاوره، مبنای کار در کمیته فوریت های اجتماعی - روانی، مشورت و هم فکری است. کار، تیمی است و یک نفر به تنهایی نمی تواند کار را جلو ببرد.طبق قانون، هر کس از مشکل دانش آموز اطلاع دارد و خبر نمی دهد، مجرم محسوب می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۳۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بابلی: بنا بر اصل مشاوره، اساس کار کمیته فوریت‌های اجتماعی مشورت و هم فکری است

جلسه فوریت ها با حضور بابلی؛ رئیس اداره مشاوره و تربیتی شهر تهران، جهانشاهی؛ مدیر منطقه 14، عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، پازوکی؛ معاون آموزش متوسطه به همراه مسئولین مقاطع تحصیلی و پرورشی و مشاوره منطقه 14 در سالن شورا برگزار شد.

جهانشاهی در ابتدای جلسه، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی ( ع ) ، ضمن اشاره به عنوان جلسه و تأکید بر سرعت عمل و نتیجه گیری درست، گفت: اعضای شورا همه موظف و مسئولند و باید به وظایف خود عمل کنند تا بهترین خدمات به دانش آموز ارائه شود. وی گفت: انسان موجودی اجتماعی و اهل گفتگو و مدارا است.
سپس عدل لاله، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی (ع)، در مورد مشکلات خانواده ها گفت: این منطقه خوشبختانه نسبت به مناطق دیگر، منطقه ای کم مشکل است. مواردی از جمله تک سرپرستی، فقر، طلاق، اختلالات شایع خواب در خواب و اختلال در یادگیری و اضطراب از مشکلات رایج در این منطقه است.
در ادامه، بابلی ضمن تشریح کمیته فوریت ها و وظایف آنها گفت: بنا بر اصل مشاوره، مبنای کار در این کمیته، مشورت و هم فکری است. کار، تیمی است و یک نفر به تنهایی نمی تواند کار را جلو ببرد.طبق قانون، هر کس از مشکل دانش آموز اطلاع دارد و خبر نمی دهد، مجرم محسوب می شود.
وی در ادامه گفت: به خدمات تخصصی، به موقع و در دسترس که به صورت شبانه روزی و رایگان انجان می شود ، فوریت روانی - اجتماعی گفته می شود.
وی در پایان به دو معیار اصلی سلامت روان اشاره کرد و گفت: دو معیار سلامت روان، 1.امید، شادی و نشاط 2. وجود عملکرد صحیح و رضایت است.براساس نتایج آزمون های سلامت روان، تعدادی از دانش آموزان، در معرض خطر و نیازمند اقدامات فوری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار