کاظمی خبر داد

اعزام مجازی بیش از ۳ میلیون دانش‌آموز به اردوی راهیان نور

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفته است که امسال به دلیل محدودیت‌های کرونا راهیان نور به شکل هر سال برگزار نشد، اما با این وجود بیش از ۳ میلیون دانش‌آموز توسط فضای مجازی در فضای راهیان نور قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۱۶۳۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اعزام مجازی بیش از ۳ میلیون دانش‌آموز به اردوی راهیان نور

به گزارش روابط عمومی رادیو انقلاب، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در برنامه طلوع فجر گفت: رادیو انقلاب نقش ویژه‌ای در انتقال پیام انقلاب به مردم دارد، یکی از اشکالاتی که در تعلیم و تربیت کشور ما نه تنها در آموزش و پرورش بلکه در تحصیلات عالی و به عبارتی نظام تعلیم و تربیت که از بدو تولد تا دانشگاه را شامل می شود این است که نظام تعلیم و تربیتی ما از یک آموزش زدگی رنج می‌برد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: زمانی که ملاک ورود به دانشگاه‌ها صرفا آموزشی و کنکور است تنها دغدغه‌ای که خانواده‌ها دارند قبولی فرزندان خود در این آزمون است، در آموزش سعی داشتیم که سهم آسیب جدی را کمتر کنیم که افزایش تاثیر معدل در قبولی برای این کار بود.

کاظمی ادامه داد: ذات فعالیت‌های پرورشی اختیاری بودن را قبول دارد و اگر این فعالیت‌ها جذاب شوند از استقبال بیشتری برخوردار خواهند بود، ذائقه‌های هر فرد برای فعالیت در مسائل پرورشی بسیار متنوع است.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل محدودیت‌های کرونا راهیان نور به شکل هر سال برگزار نشد، تصریح کرد: پیش از این در سال‌های گذشته برای اعزام به اردوی راهیان نور می‌توانستیم نهایت برای ۳۵۰ هزار نفر برنامه‌ریزی کنیم اما امسال توانستیم بیش از ۳ میلیون دانش آموز را در فضای راهیان نور از سوی فضای مجازی قرار دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: برای گرامیداشت دهه فجر در بستر شبکه سراسری شاد برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده بود که مورد استقبال نیز قرار گرفت، روزانه بیش از ۱۲ میلیون کاربر از شبکه سراسری شاد بهره‌مند می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار