دلبری در نشست هم اندیشی مدیران سازمان دانش‌آموزی کشور:

۲۰ درصد مدارس در سال ۹۸ در بحث بوفه ثبت سامانه شدند

تهران (پانا) - معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان‌های سازمان دانش‌آموزی درباره فعالیت این معاونت در دوران کرونا توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
۲۰ درصد مدارس در سال ۹۸ در بحث بوفه ثبت سامانه شدند

سیدهادی دلبری در بخش بعدازظهر نشست هم‌اندیشی تبیین طرح بازمهندسی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان که باحضور مدیران، معاونان و روسای استانی سازمان دانش‌آموزی در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد با بیان اینکه این معاونت ۴ مجموعه برنامه ریزی، خوداتکایی، فناوری و ارزیابی را فرا می‌گیرد به موضوع نیروهای این معاونت و سوابق آنان اشاره کرد.

وی درباره منابع درامدی و اقتصاد پایدار افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا هیچ عملکردی را به صورت ملی انجام ندادیم، در بحث پایگاه تغذیه سالم بر بوفه مدارس متمرکز هستیم.

دلبری آمار درخواست و صدور مجوز پایگاه‌های تغذیه سالم مدارس را به تفکیک استان‌ها اعلام کرد و ادامه داد: سال گذشته ۲۰ درصد از مجموعه مدارس که می‌توانستند بوفه داشته باشند را ثبت سامانه کردیم که از این تعداد ۱۰ درصد مدارس فاقد بوفه بودند.

معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان‌های سازمان دانش‌آموزی درباره بحث نظارت بر بسته تحولی گفت: باید بتوانیم با یک سامانه جامع درباره برنامه ریزی، این موضوع را پیگیری کنیم لذا نشست‌های قطبی را در این باره برگزار کردیم تا موارد را پیگیری کنیم.

وی با اعلام رابطان ارزیابی استان‌های برتر در هر قطب افزود: هر برنامه ای که در قالب بسته تحولی یا خارج از آن باشد نیاز به ارزیابی و رصد دارد؛ در بحث جشن عاطفه‌ها بالاترین مشارکت در استان‌های مختلف متفاوت بود.

دلبری ضمن ارائه گزارشی از استان‌های برتر در برنامه‌ها بیان کرد: در داشبورد مدیریتی خود الگو و نقشه راهمان مشخص است و هر هفته اقدامات خود را مشخص می‌کنیم.

معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان‌های سازمان دانش‌آموزی با تاکید براینکه بسته تحولی کار اصلی ما و مطالبه وزیر از ماست که محوریت اصلی اقدامات ما قرار می‌گیرد گفت: در شورای برنامه ریزی مصوبات به صورت قانونمند انجام می‌شود لذا این شورا یک ظرفیتی است که می‌توان از ان استفاده کرد.

وی با اعلام اینکه طبق گزارش سال ۹۸، ۷۰۰ مصوبه درنظر گرفته و ۶۱۴ مصوبه محقق شد ادامه داد: شورای برنامه ریزی رکن رکین سازمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار