اهدای 9 گوشی هوشمند و تبلت به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان خلخال

اردبیل(پانا) - با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و رییس کمیته امداد شهرستان خلخال به 9 نفر از دانش آموزان تحت پوشش ، تبلت و دستگاه گوشی هوشمند اهدا شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 9 گوشی هوشمند و تبلت به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان خلخال

به گزارش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خلخال، در این برنامه 9 دستگاه گوشی هوشمند با همکاری کمیته امداد شهرستان و موسسات مردم نهاد تهیه و بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شد.

رضا محمدی، مدیر آموزش و پرورش، در این نشست با قدردانی از همراهی کمیته امداد شهرستان و نقش ویژه این نهاد در تهیه گوشی و تبلت به دانش آموزان نیازمند گفت: در این مسیر نیاز است که در کنار استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی منطقه خلخال، از توان نیروهای مردمی و به خصوص سازمان‌های مردم نهاد نیز استفاده شود.

او افزود: تا به امروز 190دستگاه گوشی هوشمند و تبلت به ارزش تقریبی 475 میلیون تومان با کمک کمیته امداد شهرستان، خیرین، همکاران فرهنگی منطقه خلخال تهیه و به دانش آموزان بی بضاعت تحویل داده شده است.

در ادامه احمد قنبری، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری اظهار کرد: یقینا بدون حضور و مشارکت سازمانهای مردم نهاد تهیه گوشی هوشمند و تبلت برای همه دانش آموزان بی بضاعت مقدور نیست.

رییس کمیته امداد شهرستان خلخال نیز گفت: تا به حال 24 دستگاه گوشی و تبلت به دانش آموزان بی بضاعت توسط کمیته امداد شهرستان با هماهنگی آموزش و پرورش منطقه تهیه و بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شده این تبلت‌ها با استفاده از کمک مردم، ظرفیت موسسات خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری خریداری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار