سید جلال حسینی: اشتباه بچه‌گانه عیسی‌ ال‌کثیر باعث شد پرسپولیس به مشکل بخورد

تهران (پانا) – کاپیتان پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم پس کسب چهارمین برد متوالی در لیگ برتر توضیح داد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
سید جلال حسینی: اشتباه بچه‌گانه عیسی‌ ال‌کثیر باعث شد پرسپولیس به مشکل بخورد

سیدجلال حسینی در فاصله چند ساعت پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان و نزدیک شدن به صدر جدول در گفت‌وگویی که دقایقی قبل با رادیو تهران داشت درباره آخرین وضعیت پرسپولیس گفت: شرایط برایمان سخت شده بود ولی بازیکنان جدید خودشان را پیدا کردند و توانستیم امتیازات خوبی به دست بیاوریم. امیدوارم تمرینات خوبی داشته باشیم و بازی خوبی برابر گل گهر انجام بدهیم.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به بردهای اقتصادی پرسپولیس گفت: فوتبال سخت شده و تمام تیم‌ها به هم نزدیک شده‌اند. بازی‌ها سخت است. خیلی از تیم‌ها کم گل زده‌اند. پیکان کار را برای ما سخت کرده بود. یک گل برایمان مهم نیست و سه امتیاز ملاک است.

وی در ادامه به اوت‌های نادر محمدی اینگونه واکنش نشان داد: همه تیم‌ها این تاکتیک را آنالیز می‌کنند. محمدی اوتهای خوبی می‌اندازد و کار را سخت می‌کند اما روی این موضوع کار کردیم. چند صحنه خطرناک شدند ولی بازی سخت را با سه امتیاز پشت سر گذاشتیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره فشار وارد شده به مهاجمان این تیم طی هفته‌های اخیر گفت: اشتباه بچه گانه عیسی باعث شد تیم و مهاجمان به مشکل بخورند. وقتی عیسی آنطور شد، فشار روی مهاجمان و آرمان رمضانی زیاد شد. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. چند بازی بردیم و شرایطمان بهتر شده است ولی یک دوره سخت را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان باید بدانند کجا هستند و باید چقدر تلاش کنند.

حسینی درباره حضور کمال کامیابی‌نیا در قلب خط دفاعی به جای محمد حسین کنعانی‌زادگان گفت: مصدومیت برای همه پیش می‌آید. نداشتن دفاع کار کمال را سخت کرد. هافبکی که حس تهاجمی دارد بازی برایش در دفاع سخت است. کمال خیلی خوب دفاع را جمع کرد و تمرکز بالایی داشت. امیدوارم حسین هم زودتر برسد و به تیم کمک کند.

وی درباره میزان پرداختی باشگاه به بازیکنان گفت: یکسری مشکلات وجود دارد که به راحتی حل نمی‌شود. یکسری پرونده‌هایی روی میز می‌گذارند که کار را سخت می‌کند. بازیکنان بیشترین تلاش را می‌کنند ولی کمترین دستمزد را می‌گیرند. نمی‌دانم چه زمانی این مشکلات حل می‌شود. پرداختی ما تا اینجای فصل ۲۰ درصد بوده و قول دادند در اولین فرصت کمک کنند. امیدوارم مشکلات حل شود. مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، سوپر کاپ، لیگ و جام حذفی را در پیش داریم. آقایان صدری و سمیعی دارند تلاش می‌کنند. از آنها می‌خواهم جوری برنامه‌ریزی کنند که این پرونده‌ها بسته شود.

کاپیتان پرسپولیس در پایان درباره اقدامات اخیر هوادارن پرسپولیس و استقلال ( آویزان کردن یک پرس غذا از درب باشگاه استقلال از سوی هواداران پرسپولیس و ریختن رنگ آبی روی درب باشگاه پرسپولیس از سوی هواداران استقلال) گفت: اقدام آنها کار درستی نیست. از مدیران باشگاه‌ها خواهش می‌کنم به این مسائل ورود کنند. باید بیشتر کار فرهنگی کنیم. نمی دانم مشکلات از کجا نشات می‌گیرد. این کار زشتی است. بعضی اوقات بعضی صحبت‌ها از سوی مسئولان و پیشکسوتان باعث احساساتی شدن هواداران می‌شود. امیدوارم هواداران دو تیم شرایط را درک کنند و این کار را تکرار نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار