رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان:

نسخه‌نویسی الکترونیک موجب کاهش هزینه‌های درمان می‌شود 

زاهدان (پانا) - رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیک موجب تسریع روند ارائه خدمات و کاهش هزینه های درمانی برای مردم می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۳۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
نسخه‌نویسی الکترونیک موجب کاهش هزینه‌های درمان می‌شود 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان، فاضلی در بازدید از بیمه سلامت استان اظهار کرد: بیمه سلامت از ارکان اصلی نظام سلامت کشور است و سهم بزرگی در تامین سلامت مردم جامعه را دارد.
وی افزود: امروز ما در وضعیت خوبی در پیشگیری و درمان بیماری کرونا قرار داریم و بیمه سلامت خدمات گسترده‌ای به بیماران کرونایی در استان ارائه کرده است.
فاضلی با اشاره به پرداخت‌ها در سطح یک روستاییان تصریح کرد: خدمات بیمه سلامت در عرصه خدمت رسانی به روستاییان گسترده است، بخصوص پرداخت‌ها به مراکز جامع سلامت روستایی بروز است و این موضوع موجبات ماندگاری پزشکان در مراکز درمانی روستایی را فراهم کرده است.
رئیس مجمع نمایندگان استان بیان کرد: پیگیری‌های مسئولان استانی و توجه مدیرعامل سازمان بیمه سلامت موجب شده پرداخت ها به موسسات درمانی بروز شود.
فاضلی با اشاره به پرداخت‌های اخیر بیمه روستاییان به دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان، زابل و ایرانشهر گفت: در راستای توسعه استان با توجه به حجم کاری زیاد نیاز به نیروی انسانی جهت بکار گیری و خدمت رسانی در شهرهای تازه تأسیس در استان وجود دارد.
نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان و رئیس کمیسیون بهداشت مجلس و تک تک نمایندگان استان با توجه به نیاز استان و پراگندگی جمعیت توجه خاصی به سلامت مردم استان دارند که باید تخصیص اعتبارات تقویت شود.
مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان نیز گفت: بیمه سلامت استان توانسته با استفاده از توان علمی و کارشناسی در جهت ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان فعالیت کند به طوری که بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مردم استان را تحت پوشش بیمه خود قرار داده است.
رضا عباسی افزود: اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیک در بخش خصوصی و دولتی یکی از اهداف اصلی سازمان بیمه سلامت ایران در جهت تسریع در روند ارائه خدمات و کاهش هزینه های درمانی است که در استان اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار