با همکاری معاونت کارشناسی مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش ملارد:

برنامه آموزشی با موضوع دوست یابی برای دانش‌آموزان ابتدایی ملارد

ملارد(پانا)- داشتن دوست صمیمی می‌­تواند از کودک در برابر فشار وقایع استرس­‌زا و تنهایی محافظت کند.

کد مطلب: ۱۱۶۳۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه آموزشی با موضوع دوست یابی برای دانش‌آموزان ابتدایی ملارد

وبینار آموزشی آشنایی با مهارت دوست‌یابی ویژه دانش‌آموزان دوره ابتدایی آموزش و پرورش ملارد در بستر شبکه شاد برگزار شد و مدرس این وبینار در مورد ویژگی‌های دوست خوب، رابطه سالم و فواید دوست خوب داشتن برای دانش‌آموزان صحبت کرد و پخش زنده این وبینار، در کانال یاریگران زندگی، توانمندسازی همزمان و راهبران تربیتی ملارد انجام شد.

در این وبینار موارد دیگری نیز مطرح شد، که داشتن دوست خوب یکی از عوامل مهمی است که بر سلامت روان کودک تاثیر می‌گذارد و معمولا کودکانی که به سختی می‌توانند دوستی پیدا کنند و رابطه‌شان را با آنها مستحکم کنند، از مشکلاتی مانند اضطراب و افسردگی رنج می‌برند. خوشبختانه بچه‌ها با محافظت و پشتیبانی والدینشان راحت‌تر می‌توانند دوست پیدا کنند.

همچنین در بخش دیگری از این وبینار بیان شد بعضی از کودکان هیچ مشکلی در نزدیک شدن به بچه‌های دیگر ندارند، در حالی که برای دیگران ممکن است مقداری طول بکشد تا آشنا شوند. تعدادی از آنها دوست دارند دوستان زیادی داشته باشند در حالی که کودک شما ممکن است فقط یک دوست داشته باشد تا وقتی که او یک دوست صمیمی دارد و شاد است همه چیز برای او خوب و راحت خواهد بود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار