کاهش ۴۹ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه مرزی بازرگان

ارومیه (پانا) - معاون حمل و نقل آذربایجان غربی اعلام کرد در ۱۰ ماه گذشته از سال جاری تردد ناوگان باری از پایانه مرزی بازرگان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل ۴۹ درصد کاهش یافته است.

کد مطلب: ۱۱۶۳۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کاهش ۴۹ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه مرزی بازرگان

فروغ فاریابی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، با اشاره به آمار تردد ناوگان باری و مسافری در ده ماهه نخست سال جاری در پایانه مرزی بازرگان گفت: این پایانه مرزی یکی از مهمترین گلوگاه‌های ترانزیتی کشور است که بخش اعظم صادرات و واردات زمینی میهن عزیزمان در آن انجام می شود.

فاریابی ادامه داد: در سال جاری بنا به محدودیت‌های کرونایی ورود و خروج ناوگان مسافری از طریق این پایانه مرزی به صفر رسیده و تردد ناوگان باری نیز با ایجاد شرایط و محدودیت‌های ویژه نصف شده است.

او اظهار کرد: بر اساس آمار مقایسه‌ای در ده ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل آمار تردد ناوگان باری بطور میانگین ۴۹ درصد کاهش را حکایت دارد.

این مقام مسئول گفت: در ده ماهه نخست سال جاری بالغ بر یک میلیون و هفتصد هزار تناژ صادرات و افزون بر یک میلیون و چهارصد هزار تناژ واردات از طریق این پایانه مرزی و همچنین بالغ بر پانصد هزار تناژ ترانزیت ورودی و نزدیک به یکصد و سی و پنج هزار تناژ ترانزیت خروجی انجام گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار