همکاری بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و کمیته امداد خراسان شمالی

بجنورد (پانا) - بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و کمیته امداد خراسان شمالی به منظور محرومیت زدایی از مددجویان این استان همکاری خود را آغاز کردند.

کد مطلب: ۱۱۶۳۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
همکاری بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و کمیته امداد خراسان شمالی

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت و گو با پانا، با بیان اینکه موسسه خیریه وفاق سبز علوی یکی از موسساتی است که همواره با کمیته امداد در اجرای طرح ها و برنامه های مختلف برای مددجویان همکاری دارد، گفت: خیرین این موسسه با هدف رفع محرومیت از خانواده های تحت حمایت این نهاد به این استان سفر کردند تا یاریگر نیازمندان باشند.

مجید الهی یادآورشد: همچنین طی این سفر این نهاد و بنیاد خیریه وفاق سبز علوی به منظور خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت در روستای پیربز در شهرستان بجنورد تفاهم نامه همکاری در زمینه های ساخت مسکن و جهیزیه امضا کردند.

وی، به مهمترین برنامه های مشارکتی خیریه وفاق سبز علوی با کمیته امداد، احداث 10 مورد مسکن مددجویی در سال جاری اشاره کرد و افزود: با حضور خیرین این موسسه در روستای پیربز شهرستان بجنورد، کلنگ ساخت این پروژه ها به زمین زده شد.

مدیر کل امداد خراسان شمالی به دیگر اقدامات مشارکتی خیریه وفاق سبز علوی اشاره کرد و گفت: اهداء جهیزیه به نوعروسان نیازمند از برنامه های مهم مشارکتی این موسسه خیریه بوده که در این خصوص هفت سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهداءشد.

الهی راد ارزش هر سری جهیزیه را 10 میلیون تومان برشمرد و گفت: این جهیزیه ها شامل فرش، یخچال، اجاق گاز و پتو بود که به زوج های تحت حماین این نهاد اهداء شد.

خبرنگار پانا: دلاور آوازه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار