فرماندار اسلامشهر:

فعالیت برخی دستگاه‌های شهرستان اسلامشهر در حوزه محیط زیست قابل قبول نیست

اسلامشهر (پانا) - سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر در حال حاضر وظیفه جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در مناطق شهری را بر عهده دارد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت برخی دستگاه‌های شهرستان اسلامشهر در حوزه محیط زیست قابل قبول نیست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر، در جلسه مشترک کارگروه مدیریت پسماند و کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان سخن در سخنانی با اشاره به اهمیت نگاه‌داشت محیط زیست برای آیندگان اظهارکرد: فعالیت برخی دستگاه‌های شهرستان در حوزه محیط زیست قابل قبول نیست و باید تلاش و تحرک بیشتری داشته باشند.

او در ادامه با بیان اینکه همچنان شاهد انتقال غیر قانونی نخاله از اطراف شهرستان به روستای چیچکلو هستیم تصریح کرد: از روز یکم اسفندماه با مسولیت بخشداری احمد آباد مستوفی، ورودی و خروجی‌های گود چیچکلو مسدود و از حمل و دپو نخاله به مکان فوق ممانعت بعمل می‌آید و اداره محیط زیست در صورت دریافت گزارش از ادارات ذیربط باید نسبت به معرفی متخلفین به دستگاه قضایی اقدام کند.

مرسلپور ضمن انتقاد از فعالیت غیر بهداشتی مرغ فروشان سیار در برخی نقاط شهرستان گفت: دامپزشکی باید با همکاری ادارات ذیربط با حساسیت مضاعف نسبت به جمع آوری مرغ فروشان سیار و غیر مجاز اقدام کند.

فرماندار اسلامشهر در رابطه با گلایه ساکنان برخی روستاهای شهرستان در خصوص مزاحمت‌های سگ‌های ولگرد و بلاصاحب تصریح کرد: بخشداری‌ها طبق ضوابط و مقررات تعریف شده ضمن عقد قرارداد با سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر که در حال حاضر وظیفه جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در مناطق شهری را بر عهده دارد ساماندهی و جمع آوری سگ‌های بلا صاحب روستاها را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار اسلامشهر همچنین بر ضرورت اجرای طرح پاکسازی محله نوروز آباد، خصوصا عرضه کنندگان غیر مجاز دام توسط بخشداری احمدآباد مستوفی و با مشارکت ادارات محیط زیست، بهداشت و درمان، صنعت معدن و تجارت، دامپزشکی و نیروی انتظامی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار