در اولین روز از پنجمین دوره توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن کریم؛

مسیب زاده: نیروی انسانی توانمند، محور اصلی تحول خواهد بود

تهران(پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، فعالیت‌های پرورشی به ویژه فعالیت‌های قرآنی را مرتبط با چند ساحت از ساحت‌های سند تحول دانست و این فعالیت‌ها را باعث افتخار برشمرد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مسیب زاده: نیروی انسانی توانمند، محور اصلی تحول خواهد بود

محمدرضا مسیب زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در اولین روز از پنجمین دوره توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن کریم سراسر کشور که به میزبانی شهر تهران برگزار شد، ضمن قدردانی از مسئولین اداره قرآن، عترت و نماز و همچنین مدیرکل و مسئولین اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: کار در فضای مجازی دشوارتر از فضای حقیقی است و امیدواریم که انشاالله از برکات این ماه بهره مند شویم.

مسیب زاده افزود: بی شک دوره های توانمندسازی مراکز دارالقرآن بزرگترین گردهمایی قرآنی کشور است و خدا را شاکریم که فعالیت هایمان در این حوزه انجام می شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، اهداف پنجمین دوره توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن کریم را تجربه گردانی و تبادل اندیشه ها و ابتکارات مدیران، تجلیل از برترین های این عرصه، تجلیل از قرآنیان، معرفی توانمندی های دارالقرآن ها و تبادل و مشارکت آن ها با سازمان ها و نهادهای فعال قرآنی دانست و افزود: در این دوره از اساتید برجسته قرآنی کشور دعوت شده است.

وی با تاکید بر توجه وزارت آموزش و پرورش بر حوزه قرآن، عترت و نماز خاطرنشان کرد: عالی ترین شخصیت های آموزش و پرورش، توجه بسیار زیادی به فعالیت های پرورشی و به ویژه حوزه قرآن، عترت و نماز دارند که این وظیفه ما را دوچندان می کند و بسیار باعث افتخار است.

مسیب زاده افزود: در حوزه فعالیت های پرورشی با چند ساحت از ساحت های سند تحول مواجه هستیم که تلاش می کنیم به بهترین نحو فعالیت های قرآنی را تحقق ببخشیم.

وی با یادآوری ادوار گذشته توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن که سه دوره اول آن در تهران و دوره چهارم در مشهد مقدس برگزار شده است، افزود: توجه به نیروی انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که نیروی انسانی توانمند؛ محور تحول خواهد بود و در ارتقا بخشی سطوح فعالیتی موثر است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در پایان با تاکید بر برنامه ریزی های انجام شده برای پنجمین دوره و همکاری های وزارت آموزش و پرورش گفت: امیدواریم در این دوره همچون دوره های گذشته در مسیر اهداف قرآنی گام برداریم و دوره ای به یاد ماندنی را رقم زنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار