تیزر جدید «دیدن این فیلم جرم است» منتشر شد

تهران (پانا) - همزمان با ادامه اکران فیلم و بازگشایی مجدد سینماهای تهران و سراسر کشور، تیزر جدید فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تیزر جدید «دیدن این فیلم جرم است» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی پروژه، همزمان با بازگشایی مجدد سینماها بعد از جشنواره فجر و ادامه اکران فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است در سینماهای تهران و سراسر کشور، تیزر جدید این فیلم منتشر شد.

فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه در مدت محدود اکران سینمایی توانست با جذب 62 هزار مخاطب فروش 800 میلیون تومانی داشته باشد که این فروش در دوران کرونا یک عدد قابل توجه به حساب می آید.

«دیدن این فیلم جرم است» که پخش آن بر عهده مؤسسه بهمن سبز است، هم اکنون در سینماهای تهران و شهرستان‌ها (به‌جز مازندران) روی پرده سینماها است و بلیت آن نیز از طریق سامانه های «گیشه7» و «سینماتیکت» به فروش می رسد.

گفتنی است فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه با هنرنمایی امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل و نقش آفرینی مهدی زمین‌پرداز سیاسی‌ترین فیلم دهه نود سینمای ایران است که پس از اکران در جشنواره فجر سی و هفتم با واکنش های گسترده و متفاوتی روبرو شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار