تجلیل از مدافعان و خانواده‌های شهیدان سلامت شهرستان قرچک

قرچک (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک به مناسبت گرامی‌داشت هفته تربیت‌اسلامی و روز امور تربیتی از برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های شهیدان سلامت و مدافعان سلامت خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مدافعان و خانواده‌های شهیدان سلامت  شهرستان قرچک

مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک، در این رابطه اظهار کرد کرد: امروز در عرصه مبارزه با بیماری کرونا، مدافعان سلامت با پیروی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، در مورد حفظ سلامت و جان مردم احساس تکلیف کرده‌اند و از زمان شروع این بیماری در صف مقدم مبارزه با آن حضور داشتند.

او بیان کرد: اگر دیروز رزمندگان وطن از امنیت مردم در برابر دشمن محافظت کردند، امروز در شرایط شیوع این ویروس منحوس این تکلیف بر روی دوش مدافعان سلامت خواهد بود و آنها با از جان گذشتگی از مردم مراقبت خواهند کرد.

دهقانی افزود: در دوران دفاع‌مقدس مردم حامی رزمندگان بودند و در شرایط کنونی نیز مردم به شایستگی پشتیبان پرستاران، پزشکان و تمام مدافعان سلامت هستند و این افتخاری است برای ملت همیشه در صحنه‌ ایران اسلامی.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک از برگزاری مراسم تجلیل از مدافعان سلامت و خانواده‌های آنها در هفته گرامی‌داشت تربیت‌اسلامی و روز امور تربیتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار